nasa space center houston

• jan vos

vraagje,is het handig om nu vast tickets online te kopen?we zijn daar op 20 juli .ik zag dat je geen korting krijgt,alleen de dollar koers is gunstig.graag advies.jan9ps 2volwassenen en 2kinderen 9 en 13jaar

• maryde

Wij waren er in mei 2007, met online gekochte tickets. We kozen voor de duurste tour, maar hebben daar geen seconde spijt van gehad. Je rijdt met een privé busje met privé gids en -chauffeur, inclusief lunch in het personeels café. Je groepje is dan ca 10 personen.

• jan vos

nog iets,ben jaren geleden in florida geweest bij kennedy space center,en lees nu van mensen die in houston geweest zijn,dat het wat tegenvalt m.b.t. raketten en ander materiaal wat je kunt zien ,wat bij k.s.c. groots is.,in houston is het merendeels binnen?en wat betreft die bustour ,zie je dan interessante dingen.

• haanstra

Jan,

Ik ben ook een van die mensen die een aantal jaren geleden naar KSC is geweest. en daarna naar Houston Space Center. Ik vond Houston niet zo erg bijzonder meer. Bij Houston staat ook veel binnen.

Als je tijd over hebt is het de moeite waard (als je niet bij KSC bent geweest), maar om speciaal veel tijd voor Houston te reserveren is ook te veel.

Groet

Menno

• maryde

Het is natuurlijk wel net wat je leuk vind. Wij vonden het nadat we 15 jaar geleden in Florida geweest waren echt de moeite, zoals oa het zwembad zien waarin uitgebreid geoefend werd enz. Kijk op de site en beslis zelf