parkeren

• marina driesen

Tijdens onze reis logeren wij in San Francisco bij een hotel waar het parkeertarief 36$ bedraagt per dag. Weet iemand hoe wij dit toch wel fors bedrag kunnen omzeilen? Is het eenvoudig elders te parkeren in de omgeving van het hotel?

Hoe zit het trouwens met het parkeren in grootsteden?

• Theo

Als je de auto bij je houd denk ik dat je er aan koud ben. Bij de bekendste plaatsen kost het een fortuin (centrum en F_Warf).

• Mike

Wij hadden hetzelfde probleem. Wij hebben besloten om de auto een paar dagen later te huren, omdat we starten in san francisco. En de huurauto downtown op te halen. Maar niet overal is die mogelijkheid.

Mail je hotel waar je het beste en goedkoopste kan parkeren in de buurt of misschien heb je iets aan deze link:

http://www.sftravel.com/park.html

Ben er nog nooit geweest, dus weet niet hoe de praktijk is.

Groetjes Linda.

• Peter H.

Bij de meeste hotels kun je gratis parkeren. Wellicht niet in S.F., maar elders wel. Ook niet in New York, maar in dat soort steden moet je niet met een auto komen. In L.A. kun je ook overal gratis parkeren. Zeeen van ruimte. En elders in Amerika is parkeren ook geen probleem. Je moet natuurlijk geen gebruik maken van een parkeerservice van een restaurant, want dan betaal je wel veel. Een beetje slim zijn. Vind je wel een gratis plek.

• René

Gewoon voor lief nemen. Als SF een tussenstop is op de route dan zul je toch met de auto naar het hotel moeten. Het is niet anders. SF zelf grotendeels bezoeken per openbaar vervoer (Cable car, metro, trams en bussen) maar ook een dagje touren met de auto in de stad is erg leuk om te doen.

• Patrick

bedankt voor je reactie

• Patrick

bedankt

• Et

Als SF de start van je reis is kun je beter na bezoek SF teruggaan naar het vliegveld en daar de auto oppikken. dit scheelt je in autohuur en je zit vanaf het vliegveld zo op de uitvalswegen. In SF zelf heb je geen auto nodig. Hebben wij ook gedaan, gaat perfect.

• Inge (Zld)

Ik zat vlak bij Fishermans Warf (10 min. lopen) en kon daar gewoon gratis parkeren bij het hotel. Ik betaalde 50 dollar per nacht en dan had je een mooie kamer, zwembad, parkeerplaats en continentaal ontbijt :)

• Theo

Zo zie je weer maar dat niet alleen holanders op hun centen zitten