upgrade verzekering

• marina driesen

Wij hebben een reis geboekt drie weken zuid-westmarika met als verzekering een standaard pakket

W.A. - verzekering tot het wettelijk minimum (dekkingsom in sommige staten niet hoger dan USD 20.000).

In plus kunnen wij een bijkomende verzekering nemen

Aanvullende W.A- verzekering SLI = Supplemental Liability Insurance (voor schade aan derden tot een maximum van USD 1.000.000)

maar dit aan een bijkomende prijs van 62 € per week.

Is dit aan te bevelen?

Dank voor de reacties

• tallie

Is zeer aan te bevelen, ik zou zeggen ga absoluut niet zonder opstap.

hatolex

• Ada

Absoluut doen, als er iets zou gebeuren (hoef maar een kleinigheid te zijn) loop je een kans op een grote claim van een amerikaan.

• Peter H.

Ik zou ook nog een collision duty weaver nemen, ben je ook verzekerd tegen schade aan je auto die je zelf hebt veroorzaakt. Kun je ter plekke bij het autobedrijf afsluiten. Kosten zijn niet zo groot. Ben je werkelijk tegen alles verzekerd.

• Peter W

>Wij hebben een reis geboekt drie weken zuid-westmarika met als verzekering een standaard pakket

Bij wie? N.m.m. zouden NL touroperators dit soort zaken (zonder afdoende verzekering) niet mogen verkopen! Mijn advies: ga terug en eis dat ze je een aanbod doen om de auto-verzekering te verbeteren met SLI en CDW. Dat zal wat kosten maar veel minder dan in de VS bijbetalen.