Als ik deze zomer de Niagara Falls wil bekijken, is dan de Amerikaanse kant mooier of de Canadese kant? En als ik de Canadese kant wil bekijken, levert dat problemen bij de grens op? En wat zou een en adenr me kosten?
Hoi, als je naar de VS gaat heb je al een visum, dus kan je met je visum de brug overwandelen. Als je naar Canada gaat heb je geen visum nodig MAAR ga je dan naar de ‘andere’kant, dan moet een visum kopen bij de grens op de brug. Ik dacht dat het ongeveer 10 dollar is. Veel plezier! O ja ze zijn bij de grens soms een beetje streng, let op wat je meeneemt.
Ik ben er vorig jaar geweest en mijn mening is dat de canadese kant mooier is dan de amerikaanse. Er is ook veel meer omheen te doen dan aan amerikaanse zijde. Je zou kunnen zeggen dat het een stuk toeristischer is, daar moet je van houden maar het is absoluut een aanrader!!
Je kunt aan beide kanten naar beneden in een heel leuk regenjasje en ook de boottocht is apart. Tip: koop een onderwatercamera als je de boottocht wil maken….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?