Apple in Boston

• Mandy

Een vraagje: weet iemand een Apple winkel te vinden in Boston ? Ik heb natuurlijk al even gegoogled maar zag alleen een winkel iets buiten Boston liggen. Is het ook mogelijk om Apple poducten in een andere winkel te kopen, dacht aan soort Macy's . Ik heb het op de site van Macy's geprobeerd maar kan het niet vinden.

Op misschien op de airport Boston of Hartford ??

Alle tips zijn welkom !

Gr, Mandy

• Cees

Macy's is niet echt een electronicazaak.

Misschien kun je hier eens proberen:

Radio Shack ………………… www.radioshack.com/home/index.jsp

Best Buy …………………. www.bestbuy.com/

Wal*Mart …………………. www.walmart.com/

• Cees

Of hier:

http://www.apple.com/buy/

• Inge (Zld)

Ik weet eigenlijk niet wat je zoekt van Apple, maar Circuit City is net als Best Buy een groot electronica keten:

www.circuitcity.com

• Mandy

Bedankt voor jullie tips, maar ik kom nog niet echt verder. Ik April ga ik naar Boston en New England en wil daar een I phone kopen en misschien nog een Ipod Nano. Het liefst koop ik het in een Apple Store. De Apple Store in Boston ligt niet echt downtown, aangezien ik weinig tijd heb in Boston weet ik niet of ik dat haal. In oktober ga ik naar New York, daar weet ik de Apple Store zo te vinden. Met het oog op de voordelige Dollar koers wil ik het ‘t liefst gewoon in Amerika kopen, als je het via de Apple Site aanschaft, wordt het automatisch omgerekend naar Euro’s en ben je toch iets duurder uit.

Als jullie nog tips hebben, graag…

Gr, MAndy

• tallie

Denk aan de strooom voorziening, (110/230) en let er op dat de kans bestaat dat je bij invoer in nederland Invoerechten en BTW verschuldigd kan zijn.

hatolex