auto huur westkust

• Henk de roos

Alles compleet hier regelen is veruit de goedkoopste oplossing, je wordt soms bedonderd met verzekeringen als je daar nog zaken afsluit of aanpast.

En kies een goede maatschappy (avis-budget-alamo-national) die hebben ophalen en retoureneren op de vliegvelden, dat is lekker.

Even goed kijken wat je tekent is ook handig. Zelfs bij de grote maatschappijen!!

En overal nee op zeggen bij het afhalen!!

Grote auto altijd lekker ook ivm de bagage die de neiging heeft te groeien onderweg. Parkeerruimte is altijd genoeg in U.S.

Succes.

• Stella

Als ik bij Hertz kijk met korting ANWB krijg ik een prijs overzicht maar het is mij niet duidelijk of alle verzekeringen daar in zitten. Ik lees alleen iets over een tweede bestuurder en onbeperkt aantal mijlen. Ik wil echter zo'n gold-package waarin alles inzit. Weet iemand hoe dat zit?

• Peter W

>het is mij niet duidelijk of alle verzekeringen daar in zitten..

Van Hertz/ANWB: Onze ‘full inclusive’ tarieven zijn inclusief*…… onbeperkte kilometers, schadedekking, diefstaldekking, kenteken registratie toeslag, locatietoeslag en belastingen. Wat wil je nog meer? Bijv. een WA met dekking zoals hier in NL

• Stella

Ik krijg die optie “fully inclusive” niet. Hoe krijg jij dat dan?

Het enige wat er staat is het volgende:

Alle tariefopgaven zijn inclusief Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico, Belasting, Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering, KENTEKENREGISTRATIETOESLAG (VLF), TRANSACTIETOESLAG .

Ik wil ook zaken als een 1e tank brandstof, LDW en wat je nog meer ziet bij andere verhuurmaatschappijen.Peter W schreef:

>

> >het is mij niet duidelijk of alle verzekeringen daar in

> zitten..

> Van Hertz/ANWB: Onze ‘full inclusive’ tarieven zijn

> inclusief*…… onbeperkte kilometers, schadedekking,

> diefstaldekking, kenteken registratie toeslag, locatietoeslag

> en belastingen. Wat wil je nog meer? Bijv. een WA met dekking

> zoals hier in NL

• Peter W

Stella, op http://www2.hertz.nl/partners/anwb/anwb_nl.html staat de text “full inclusive” halverwege de page, boven BOEK ONLINE. Jouw text is hetzelfde maar met andere woorden. Er is niet meer aan verzekeringen (bij Hertz).

LDW is een synoniem voor CDW (LDW of CDW hangt van de state af) en betekent CASCO met aanvullende kosten. Bedenk dat de meeste verhuurmij'n niet verzekerd zijn maar eigen risico drager. Ze kunnen dus geen verzekering aan klanten slijten maar moeten dus andere (legal) woorden gebruiken om dekkingen te kunnen verkopen.

Een tank benzine wordt je aan de balie (zelfs met Gold service bij uitrijden) aangeboden (tegen betaling dus).