leuke hotels in de NP Usa West

• Marja V

Hoi allemaal,

Ik ga samen met mijn man het bekende rondje doen usa west. LA, SF, LV en de nationale parken. Weet iemand nog een paar leuke hotels in de NP met bv een geweldig uitzicht of een hotel/motel die je gewoon gezien moet hebben.

Groetjes,

Marja

• jona

Als je het kunt en wilt betalen het Ahwahnee in Yosemite, heeft een eigen website, is vaal al lang volgeboekt. Maar is erg duur, wel kun je er lunchen of dineren, voor dat laatste moet je wel netjes gekleed zijn, bij de lunch niet. Het is een mooi gebouw met aparte uitsraling.

• Marja V

Hoi Jona,

Gelijk ff gekeken maar die is wel heel duur. Jammer maar toch bedankt voor je reactie.

• jona

Dat zei ik ook, maar het is wel de moeite waard om er doorheen te lopen, de restaurantzaal te zien(wel of niet eten, je mag er gewoon rondlopen) of buiten op het terras van de bar wat te drinken met prachtig uitzicht op Half Dome.

• Ada

Kijk eens op de website van www.xanterra.com

Zij hebben veel hotels in allerlei parken.

Maar hotels IN parken zijn eigenlijkj altijd erg duur.

• jona

Yosemite view lodge is wel een goed alternatief, 25 minuten rijden vanaf Yosemite vally in El Portal.Heb ik afgelopen november van thuis uit via internet geregeld,prima plek om het park te bezoeken.

• Marja V

Bedankt voor jullie reacties. Heb ff gekeken en ziet er allemaal heel leuk uit. Wij hebben alleen vlucht en auto geboekt en zie dat jullie hotels al vol zitten, wat natuurlijk logisch is en zie dat wij het moeten doen met wat we tegenkomen en dat is ook geen probleem.

Groetjes,

Marja