West Coast

• Maarten

Hallo,

Ik wil in september voor twee a drie weken de west coast aan doen. Adviseren jullie me hier al de auto en accomodatie vast te leggen of is het goedkoper daar e.e.a. te regelen?

• Antony

Hier regel je ticket met auto, daar regel je hotels. September: seizoen voorbij, overal plaats.

• Etti

Wij zijn ook in september naar de west kust geweest, en hebben het ticket en de auto vanuit Nederland geregeld (autohuur vanuit Ned. is goedkoper). Gaat perfect is keuze en plaats genoeg overal.

• Maarten

Is het ook goedkoper om daar je hotels te regelen? En bij wie hebben jullie toen de auto geboekt?Etti schreef:

>

> Wij zijn ook in september naar de west kust geweest, en

> hebben het ticket en de auto vanuit Nederland geregeld

> (autohuur vanuit Ned. is goedkoper). Gaat perfect is keuze en

> plaats genoeg overal.

• Maartje

Ja, er is wel overal plaats, maar het loont toch wel van te voren te boeken!

Ik heb hotels via Hotwire geboekt die normaal 199 dollar per nacht kosten voor slechts 69 dollar per nacht. Ik vind het de moeite waard!

• Antony

Hotel boeken via internet is voordeliger dan rechtstreeks aan de balie. Eenmaal in Amerika kan je zo dus ook vooruit reserveren/boeken. Je bent dan toch veel vrijer dan wanneer je alles van uit Nl zou boeken.

En …. aan de balie kan je ook altijd korting vragen.

• Etti

Wij hebben een aantal brochures naast mekaar gelegd en uiteindelijk de auto via Hotelplan geboekt, deze was toen het goedkoopst. Laat je niet gek maken door mensen die zeggen dat je van te voren je hotel moet boeken. Amerika is bij uitstek een land om ter plekke te verkennen. Natuurlijk heb je het rondje wat je wilt gaan doen in grote lijnen vast liggen, maar wil je een keer ergens langer blijven of heb je het al snel ergens gezien dan zit je vast aan je boeking. Het is juist hartstikke leuk om niet precies te weten waar je terecht komt. En er is zo ontzettend veel aanbod dat je altijd wel iets vind wat bij je past. Je komt dan natuurlijk wel bij motels uit, maar deze zijn echt overal goed en bijna altijd zit er iets van ontbijt bij. Door niets te boeken kom je op de leukste plekjes terecht en ben je ook nog eens voordeliger uit. Veel succes!

• Odette

Niets vast leggen. Zonde! Wij hadden de pech dat onze zoon met een blinde darm in het ziekenhuis terecht kwam zodat onze planning in het water viel. Gelukkig niets geboekt dus ook geen ellende van alle hotels afbellen.

Plaats genoeg, heerlijk die vrijheid van gaan en staan waar je wilt.

Veel plezier!!!

• Jeroen

www.exit-reizen.nl

is net zo goedkoop/duur als usareisen.de (tenminste als je bij Dollar een auto huurt voor enkele weken)

• Jeroen

Sorry deze was voor het bericht hier boven, autoverhuur