aanzichtkaart

• brenda

ik ben voor mijn nicht op zoek naar emailadressen van mensen in amerika,

zij moet namelijk voor een werkstuk op school aanzicht kaarten uit amerika verzamelen.

via de mail kan zij dan contact opnemen met die mensen om het verder af te handelen

dit moet echter af zijn voor 10 maart 2008

alvast bedankt

• neele01

Wat zijn aanzichtkaarten :))

• Loek

neele01 schreef:

>

> Wat zijn aanzichtkaarten :))

Een betere nederlandse naam van het gemanisme “ansicht” kan ik me niet voorstellen. Het wordt tijd dat we wat meer van die buitelandse namen gaan vervangen met oernederlandse namen.

• Martin E. van Doornik

American postcards zal je bedoelen? Probeer eens met http://www.postcardsfrom.com/ of anders googlen met American postcards.

• brenda

met een aanzichtkaart bedoel ik een postcard met fotos van de stad of staat op zoals je tijdens een vakantie verstuurd

• Peter H.

Ze noemen dat ook wel een souvenierkaart, is ook weer half Frans, maar ja onze taal hangt van Duitse, Engelse en Franse woorden aan elkaar. En zijn vernederlandst.

• Susan mw Judith&Anouk

Ik denk dat wij inmiddels een mailtje van haar gehad hebben. We hebben een kaart gestuurd en een foto van een kerk.

Haar voornaam begint met een D.

Mocht het toch een ander nichtje zijn, zie onze website

www.familybanninkgoesamerica.nl

• Gerrit

Probeer het ook eens op het allesamerikaforum, daar zitten heel veel amerikaanse nederlanders.

succes.

• Pietje

Eerst zelf maar eens terug naar school! Meneer de voorzitter: gekker moet het niet worden!

• Maria

laat je niet stangen Brenda :) (*_*)