Hallo,
Ik ben op zoek naar een goede wegenkaart van zuid-west amerika.
Maar op de kaart moeten ook slaapplaatsen aan gegeven staan bv, b&b hotels of motels weet iemand een kaart die dat aangeeft?
Groetjes Sandra
Wij vonden de Rand Mc Nally onbenullig groot. Bij onze laatste reis hebben we em dan ook in het hotel laten liggen.
wij stippelen onze route uit via google earth en dan gaan we op zoek naar hotels. wil je het niet zo doen (dus niet vooruit gestippelde route) op de meeste plaatsen zijn hotels genoeg. Vaak een aantal bij elkaar. zit de een vol kun je zo naar de andere rijden.
Op internet te downloaden: Microsoft Autoroute. Alle wegnummers en straatnamen van de hele wereld, met restaurants en hotels alles erop en eraan. Ik heb hem in 2006 dankbaar gebruikt voor mijn fietsvakantie door Italië. Je kunt de achtergrondkleuren (terrain) ook nog zelf bepalen. Hij staat als snelkoppeling in het bureaublad van mijn PC. Maar dit programma kan helaas niet uitgeprint worden, je moet het doen met Ctrl + printscreen en plakken op Paint.
Tip: Check globaal je route op google earth en gebruik daar een tomtom. Alle info over hotels, winkels, etc. kun je daarop vinden. Het is een behoorlijke aankoop (soms goedkoper i.c.m. een gsm-abonnement), maar wij hebben er al een paar jaar heel veel plezier van. Je bent weinig tijd kwijt met het zoeken naar hotels (adressen van goedkope hotels kun je vinden in de couponbooks bij bijv. Denny's), waardoor je meer tijd overhoudt voor andere dingen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?