ervaring met het boeken van losse vluchten

• Eddy

Ik ben van plan om volgend jaar juli met mijn gezin naar de VS te gaan voor een vakantie van circa 4 weken; Globaal zal het reisschema er als volgt uitzien:

Vlucht Amsterdam naar San Francisco; van daaruit met een huurauto eindigen in Phoenix. Vervolgens met een binnenlandse vlucht naar Orlando voor een verblijf van 6 dagen. Tenslotte vliegen van Orlando naar Amsterdam.

Nu zijn de vluchttarieven circa 11 maand van tevoren bekend. Wat is de beste optie om één en ander vast te zetten. Hoe worden de vluchten (enkele reis in dit geval) berekend?? Is het makkelijker of voordeliger om bij één maatschappij te boeken of ???

Wie heeft hier ervaring mee ??

Eddy

• annemiek

Ik neem aan dat je rekening gehouden hebt met de achterlatingskosten van je auto

californie ophalen en arizona inleveren

verder zou ik bij bv united een retour ticket nemen met 2 stopovers, volgens mij betaal je alleen het duurste tarief

waarschijnlijk a-dam san fransisco

als a-dam phoenix duurder is zal je die ticketprijs moeten betalen

de vlucht naar orlando en van orlando naar amsterdam, via washington is dan

"gratis'

gr annemiek

• Tinus

Wij hebben goede ervaringen met Continental Airlines, kijk eens op hun site en plan daar online je vluchten. Krijg je meteen de exacte kosten in beeld.

www.continental.com

Succes!

• Harm

Hallo

Het boeken van enkele rijzen is niet goedkoop. Meestal betaal je bijna net zoveel als een retour ticket. Wij zijn een aantal jaren eerst een paar dagen naar Florida geweest ( gevlogen naar Miami)daar vanaf Tampa naar Las Vegas gevlogen 10 dagen later weer terug naar Tampa en vanaf Orlando weer naar Amsterdam. Dit is relatief een stuk goedkoper dan enkele reizen of stopovers.

• peth

Wij hebben een multivlucht geboekt bij Delta airlines alleen het enigste probleem is dat ze niet rechtstreeks vanuit Orlando naar Amsterdam vliegen maar ergens een tussenstop maken en daarom eindigen wij onze reis met nog een paar dagen in New York en van daaruit naar Amsterdam, is nog leuk ook.

• Will€m

Delta heeft voor mijn vakantie dit jaar de voorkeur. Maar als ik kijk naar de wensen van Eddy, dan weet ik niet of Delta een goede keus zou zijn: Als hij deze trip in juli 2008 zou doen, dan kost dat ruim €1200 pp. en moet hij op alle vluchten een keer overstappen.

• Nujuma Fictoor-Ahmed

Hallo Eddy,

we zijn ervarend reize winkel en agent.

zou u shcama mailen naar info@numaair.com. of Tel 020 4166888

we boeken voor de beste en de goedkoopste ticket.

Nujuma Eddy schreef: