tickets Disney World

• marika

Beste prikkers.

28 februari a.s. gaan wij 4 weekjes rondtoeren in Amerika. Wij starten in Orlando en willen dan uiteraard eerst even langs Disney. We zijn er in 1987 ook geweest maar toen was MGM studio nog niet klaar. Ik heb al op internet gekeken maar ik kom er niet helemaal uit. Nu de vraag: Als ik een 5 daagse entreekaart koop is die dan geldig voor:. Epcotcentre,Magic Kingdom en MGM Studio. Of alleen voor de eerste 2 .

gr Mary

• Et

misschien kun je deze vraag beter posten op www.orlandotips.nl. Hier vind je heel veel info over oa. de parken.

• marika

Hoi Et

zal ik doen. bedankt

• marika

hallo . Ik heb gekeken op orlando site maar daar staat zo veel op dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Dus toch nog graag een simpel antwoord op mijn vraag van de kaartjes.

dank dank dank Mary

• claudia

kan hoor wij hebben dit twee weken terug nog gedaan.

een vierdaags ticket voor de parken.

meer weten? mail me maar.

• Gerrit

Ook op www.floridaforum.nl staan hele verhandelingen over disneytickets.

Hopper, base en meerdaagse tickets met extra's als waterparks, de hele bups.

Er zijn daar ook zeer veel ervaringsdeskundigen die je graag willen helpen.

Voor zover ik weet kun je met de 5 daagse pas alle parken in, maar niet twee

parken op één dag (daar heb je de hopper voor nodig).

Maar zeker weten doe ik het niet, daarvoor moet je naar de deskundigen ;-)

• reneeke

ik ben er net van terug zo zit het :

je kan tickets kopen voor 1 dag 2 , 3 4 5 6 7 hoe meer dagen je gaat hoe goedkoper de dag entree word. je kan dan 2 soorten tickets kopen of dat je per dag slechts 1 park in kan of je kan tegen extra betaling een hopperticket nemen en dan kan je op dezelfde dag verschillende pretparken in. gewoon aan de kassa daar kopen, want met de huidige lage dollarkoers is dat het voordeligst. andere kortingen heb ik daar nog nooit voor gezien. ik hoop je vraag zo voldoende te hebben beantwoord