op de bonnefooi in de bouwvak?

• Annet

Hallo allemaal

Wij zitten erover te denken om deze zomer naar west amerika te gaan; rondreis Los Angelos, Las Vegas, San Francisco, en wat natuurparken zoals Grand Canyon. Yosemite.

We willen graag de vrijheid hebben om zelf de reis te plannen.

Maar helaas zitten we aan de bouwvakperiode vast. Nu is dus mijn vraag of er in deze periode genoeg hotelletjes te vinden zijn? Het is natuurlijk ook niet fijn als de een na de andere hotel vol zit…

Alvast bedankt!

groetjes annet

• stan

Genoeg plaats hoor, tenzij alle timmerlieden en friends met zijn allen naar t wilde westen gaan trekken.

• loes

Wij hebbenn 2004 ‘in de bouwvak’ (hoogseizoen dus) dat rondje gemaakt.. hadden alleen in de plaatsen waar we langer dan één dag verbleven gereserveerd.. maar dat was eigenlijk ook niet nodig..

Wij waren wel eerder begonnen met het regelen van de vlucht en auto (in oktober al)

groetjes Loes

www.kellersreizen.web-log.nl

• Martin

Op bekende plaatsen, b.v. in en bij de nationale parken zal je wat meer moeite hebben om een slaapplaats te vinden, maar over het algemeen is er plaats zat. Autohuur is meestal ook geen probleem vlak te tevoren, vliegtickets wel (althans als je niet de hoofdprijs wilt betalen).

• Theo

inderdaad beging met je vliegtickets!!!!!!!!!!!!!

rest komt vanzelf

• Maria

Ook bouwvakkers gaan op vakantie.

De tickets worden elke dag duurder, ook moet je nu de ecotax afrekenen

• Annet

Ik ben er al achter gekomen dat vliegtickets een probleem is… Erg duur met de toeslagen…

Helaas is de vakantieplanning op mijn werk pas vorige week rond, dus kon ik niet eerder boeken / regelen. Maar als ik de reacties lees is het geen probleem in het hoogseizoen rondreizen. Maar misschien toch maar volgend jaar als ik op tijd de vliegtickets kan regelen.

Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties!