Vluchten boeken naar USA

• Harm

Daar was ik niet op uit en dat hoeft voor mij ook niet.

Er zijn veel mensen die denken dat je zo maar een ticket Nederland - Amerika kan kopen en doen of ze Amerikaan zijn.( dat doe je nl als je een op Amerikaanse site wat wilt kopen). Men zal je CC niet accepteren en heeft ook moeite met je adres. Price line is bv zo’n site waar je wat trucs moet uithalen om te reserveren (hotel). Voor vlieg tickets is het bijna onmogelijk om goedkoop tickets te kopen en in $ te betalen, want daar zit een stukje van het prijsverschil. Voor hotels is het een ander verhaal, en als er straks iemand over auto huren in Amerika begint is het lachen geblazen.

• Harm

Ik heb wel de vraag gelezen en bijna de hele draad. En denk dat ik de essentie van de vraag begrijp en er een goed antwoord op heb gegeven gezien de reactie van de vragensteller

Veel posters reageren alleen maar op de laatste paar antwoorden, maar daar maak ik mij allang niet meer druk om.

• Freddy

Harm, annulering voor belgen of nederlanders werd iet aanvaard. Hety was wel degelijk een amerikaanse maatschappij

• Freddy

Ik heb geprobeerd om via southwest een hotel te boeken doch mijn visa werd geweigerd omdat het fakturatieadres buiten amerika is

• Harm

Southwest is in eerste instantie een vliegtuig maatschappij auto’s en hotels zijn neven activiteiten.