Hoi, wie heeft er ervaring om met een baby van 8 maanden te reizen met een camper?
gr Marjan
Wij hebben 9 dagen rondgetrokken zonder kinderen, nu ze er zijn zou ik iets dergelijks pas overwegen als de jongste voor rede vatbaar is :-).Mijn ervaring is dat kinderen door veranderingen behoorlijk van slag kunnen zijn, en je zit toch behoorlijk op elkaars lip al die dagen…probeer maar eens lekker door te rijden als je s' nachts wakker gehuild bent…daar hoor ik niemand over???
Hatolex schreef:
> Dat heet “qualitytime” , volgens neele, ik noem het
> egocentrisme van Pa en Ma.
> hatolex
Hatolex wat heb jij niet allemaal gemist in de baby periode van je kinderen (*-*), opsluiten in een vakantiehuis tot hun 18 *is ook niet alles !!!!!!, geef iedereen het recht om zelf te doen wat men wil.
En ik heb niets gemist in die tijd dat mijn zoon een baby was kan ik je verzekeren.
Ik heb niemand opgesloten in een vakantiehuisje, tenminste ik heb dat nergens gelezen dat ik dat gedaan zou hebben.
Ik geef iedereen het recht te doen wat hij wil, net zo goed als ik het recht heb er iets van te vinden.
Tot slot gaf ik niet mijn mening, maar een overweging.
Maar ja, ik heb het hier al vaker gezegd, (goed) lezen is een kunst die kennelijk niet iedereen hier beheerst.
hatolex
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?