Hallo allemaal,
Ik wil graag in de zomervakantie 2 of 3 weken met mijn vriend een fly drive vakantie doen in het westen van Amerika. (los angeles, las vegas, grand canyon, san francisco etc.)
Wij vragen ons af of je dan het beste een pakket reis kunt boeken, dus een reis inclusief hotels/vlucht/auto of alles apart?
Die pakketreizen zijn allemaal best goed geregeld, alleen houden wij er niet van om een bepaald schema te moeten volgen op vakantie. Daarbij komt dat je bij die pakketreizen vaak erg veel kilometers moet maken op een dag. Aan de andere kant, is het niet riskant om te wachten met het boeken van de hotels? Ik bedoel, zouden er in juli/augustus wel hotels te vinden kunnen zijn die niet al volgeboekt zijn?
We zitten er ook aan te denken om misschien 1 binnenlandse vlucht te maken, omdat je anders in 2 of 3 weken tijd wel erg veel kilometers moet maken. Dat schijnt niet zo heel erg duur te zijn?
Alle tips zijn welkom! Ik ben ook benieuwd hoe andere mensen deze rondreis hebben ervaren, het lijkt ons echt te gek!
liefs,
Daan