Vraag route

• Caroos

beste allen,

In juni a.s. willen wij 17 dagen naar de USA. De invulling van deze 17 dagen ziet er op grote lijnen zo uit: SF - Yosimite - Death Valley - Las Vegas - misschien Grand Canyon - LA……we twijfelen of we daarna via de kust weer terug rijden naar SF of dat we vanaf LA terugvliegen naar Adam. Iemand tips?

Alvast bedankt!

• Ada

De kustweg Hwy 1 zou ik als het even kan niet overslaan, die is erg mooi.Je moet wel minstens 2 dagen over doen.

Het zou moeten kunnen in die 17 dagen lijkt mij.

• Will€m

Wij hebben Hwy 1 maar een klein stukje gedaan (van SF naar Monterey en van daar naar Yosemite). Is volgens mij genoeg. Ik zou dus terugvliegen van LA, die twee dagen kun je mooi ergens anders genieten. 17 dagen is anders een beetje kort. Als je alles nu nog moet plannen mag je wel opschieten, de vliegtuigen raken al aardig vol.

• Peter H.

Als je tijd over hebt, zou ik van LA terugrijden naar SF en dan Hearst Castle, Carmel en Monterrey aandoen. Drie toeristische hoogtepunten.

• Ada

maar juist het mooiste stuk ligt ten zuiden van Monterey/Carmel, nl. rondom Big Sur….jammer dat je dat overgeslagen hebt.

• bozzi

van yosimity naar death vally kom je lang King's Canyon en Sequoia Nat park.

deze zijn ook erg leuk om te zien

Hooverdam kom je over als je naar Grand Canyon rijd ook ff stoppen onderweg en richting LA een stop maken in Palm Springs is ook de moeite waard

• Ada

Van Yosemite naar Death Valley kom je alleen als je NIET over de Tiogapass rijdt, maar de omweg naar het zuiden over I-99 maakt..

Tiogapass is korter en erg mooi om te rijden. De pass gaat meestal in Juni t/m eind oktober (weersafhankelijk) open.