vraag?

• polly

hoi, allemaal.

ik heb een vraag, wil graag naar the u.s.a. maar welk vliegtuig maatschappy kan ik het beste nemen? in moet naar texas. en ze zeggen dat het ook verschillend is in prijzen, de tickets. en welke maand kan ik het beste vliegen.

bedankt alvast

• Ada

De websites van bijv. d-reizen, of ATP e.d. gebruiken en div. data proberen.

• Will€m

Je kunt ook ebookers of cheaptickets of zo gebruiken. Je krijgt dan meteen een idee welke maatschappijen op je bestemming vliegen, daarna kun je rechtstreeks bij die maatschappijen kijken.

• Pietje

Behoorlijk suffe vraag. De luchtvaartmaatschappijen zijn vrijwel allemaal hetzelfde. Qua prijzen zie je het zo online. En vanuit Roermond zijn DUS en FRA wellicht een betere keuze.

• Nell

Hoe kan iemand nu voor je beslissen wat een goeie maand is om te gaan ? Wat wil je, hou je van droogte, van kouder weer, wat ga je doen, wat wil je zelf niet missen …. enz. Ga je alleen, met vrienden, wat wil je zien enz enz

Zodra je wat meer weet kan je ook gerichtere vragen (en antwoorden) krijgen. Laat ons wat weten.