koffers afsluiten?

• Peter H.

En wat over de diefstallen op de luchthavens zelf? Zolang dat niet goed geregeld is, blijft mijn koffer dicht. Er zit niet voor niets een slot op een koffer. Ze kunnen me in Amerika vertellen wat ze willen, maar hij gaat op slot. Als je je zo makkelijk aanpast aan absurde regels in de VS, krijg je steeds meer vreemde regels. Laat de VS zich maar eens aanpassen aan de normale internationale regels. Er is geen enkel land dat verbiedt de koffers op slot te doen. Dat is toch een normale zaak. Maar als je het abnormale tot standaard gaat verheffen, plaats ik de VS tot een abnormaal land. Ben er al tientallen malen geweest, maar dit accepteer ik niet. En als ze hem openknippen, krijgen ze de rekening gepresenteerd.

• Tinus

Peter, dream on….Dit is 2008, niemand heeft om deze maatregelen gevraagd ook de USA niet. Maar ik kan de mening van de anderen onderschrijven. Er wordt netjes in je koffer gekeken, daar ben je zelf niet bij (en daar kom je ook niet bij). Men laat een foldertje achter en that's all…

Maak daar geen stennis bij die mensen, ook zij voeren slechts regels uit…

• Ceetje

Met deze instelling kan je beter met de auto op vakantie gaan in Europa. Boek vooral geen reis naar Amerika. Wel jammer hoor, het is een prachtig land en heel gastvrij … als je eenmaal binnen bent. :-))

• Mike

Tja en wie zegt dat een ander niet stiekum wat in je koffer stopt, waar jij dan vervolgens mee gepakt wordt?? En vele jaren kan zitten?

Gr. Linda

• Harm

je moet maar eens goed nadenken waarom iemman wat in jouw koffer zou willen doen zonder het er ook weer uit te kunnen halen.

• dik

als ze erbij moeten en je koffer zit op slot dan wordt uie dus gewoon opengebroken en dan zit er gewoon een briefje in dat je koffer is doorzocht…en de schade kun je op niemand verhalen hoor…mijn koffers waren ook op slot in 2004 en eentje is er opengebroken…was gewoon een automatisme om ze op slot te doen…laat peter h maar lekker gaan zeuren tegen die douane daar..maakt ie een hoop vrienden mee..succes!!