Denali park

• Tyvon

Hallo

Ik wil enkele dagen met een tent in het Denalipark blijven.

Wie kan mij vertellen hoe het gaat met de Shuttle bussen als ik naar andere plekken wil dan waar mijn tent staat.

moet ik nu al reserveren? wat zijn de kosten ? Is dat per dag geldig??

Graag informatie

Ton

• Martin

http://www.nps.gov/dena/planyourvisit/bcpermits.htm

Stap 5 is het bus-shuttle systeem. Er staat een link naar het reserveringssysteem waar nog meer info staat.

• Tyvon

Hallo Martin

bedankt voor je reactie, nuttig maar helemaal duidelijk is het mij nog niet.

Als ik met mijn auto met tent op Taklinika campground sta mag ik dan mijn tent laten staan en met een shuttlebus naar b.v toklat of wonderlake gaan voor een dagtrip en dan's avonds terugkomen ??????Welke tickets voor de bus heb ik daarvoor nodig?? en hoelang zijn die geldig ?? of heb je voor ieder shuttlebus ritje een nieuw ticket nodig??

Groetjes

Tyvon

• Martin

Even iets verder gezocht:

http://www.nps.gov/dena/planyourvisit/loader.cfm?url=/commonspot/security/getfile.cfm&PageID=166658

File met alle info. Je reserveert dus de campground en de fee die je daarvoor betaald is voor de reis heen en terug met je eigen auto en vrij gebruik van de shuttlebus als ik het goed lees.

Je mag in ieder geval niet rijden met de auto in het park, anders dan de heenreis naar de camping en de terugreis. Tussendoor moet de auto/camper blijven staan.

Je kunt ook even het visitor center bellen. Als je dat 's avonds doet (Nederlandse tijd) zijn ze zeker open.

• Tyvon

hallo Martin

bedankt en inderdaad is me nu alles duidelijk.

bij het reserveren kwam ik weer op een ander probleem nl dat bij het invullen van de betalingswijze ( credit-card) ik geen mogelijkheid kreeg van de credit Mastercard , maar van geen enkel andere card.

hoe zit dat dan weer??

ik weet dat ik U weer lastig val maar het is niet eenvoudig om er achter te komen hoe ik de reservering kan realiseren.

groeten

Tyvon

• Tyvon

Hallo Martin

Ook dit is geklaard ik moest eerst nog passholder invullen.

Ja soms zit het mee en soms tegen.

Ik betaalde 16 per nacht en 4 reserv kosten voor de site en 4x8 +4 voor de Pass ( is dat de TEK pass??? )

bedankt

Tyvon

• Martin

Veel plezier!