Heeft iemand tips voor een goed en centraal gelegen hotel in Denver, liefst niet te duur? Hoelang heb je nodig om de stad te verkennen?
Hoi.
Goedkoop is het zeker niet, maar Hotel Monaco ligt midden in Denver. Wij kwamen hier terecht omdat alles wat echt goedkoop was vol zat. Schitterende kamer voor 145 dollar (met de huidige koers niet eens zo absurd voor een grote stad). Denver zelf waren wij in een half dagje wel redelijk uit gekeken, stad heeft niet bijzonder veel te bieden vonden wij.
Gr.
Jeroen
Ligt eraan waar je interesses liggen. Denver heeft nogal uiteenlopende vormen van vertier. 16th Street Mall, State Capitol, Denver Mint, Molly Brown House, Denver Zoo, Museum of Natural History, Fire fighter's museum, Children's Museum, Mueseum of Western Art. Ben je een sport liefhebber dan kun je afhangend van het seizoen naar een sport evenement in Coors Field, Invesco Stadium of Pepsi Center. Dat laatste is ook een bestemming voor grote (pop)concerten. Een andere plek om goeie concerten bij te wonen is het Red Rocks Amphitheater in de omgeving van Morrison net ten westen van Denver. Dit is een natuurlijke openlucht theater met prima acoustiek, en fantastisch uitzicht over de stad, vooral s'avonds. Je kunt er ook leuk wandelen in de omgeving als er geen concert is. Als je meer van winkelen houdt dan zijn de grote malls in Denver zelf en de omliggende steden een goeie bestemming: Cherry Creek Mall, Park Meadows Mall, Flat Irons Crossing, Colorado Mills, Southlands, etc. Voor avond vertier is het gebeid gelegen rondom LoDo (Lower Downtown een leuke bestemming. Hier vind je veel restaurants, micro breweries, theatertjes (standup comedy), jazz clubs en ga zo maar door. Als je overigens van bier brouwerijen houdt, zijn er 2 grote brouwerijen in de omgeving die je kunt bezoeken: Coors Brewery in Golden en Anheiser Bush Brewery (Budweiser) tussen Denver en Fort Collins. Persoonlijk houdt ik het liever bij de kleine brouwerijtjes (Belgium brewery in Fort Collins, bekend van Fat Tire). Ben je een meer actieve recreant dan kun je vele hikes in de omgeving van Denver maken, de verschillende reservoirs zijn hier vrij goed geschikt voor: Cherry Creek Reservoir, Quincy Reservoir, Aurora Reservoir etc. Als het te warm wordt kun je afkoelen in het water met zwemmen, windsurfen of je achter een speed boot aan laten slepen op skies (heb ik de lol nooit van ingezien). Verder heeft het Denver gebied vele mijlen bicycle paths, waar je rustig buiten het verkeer om kunt fietsen. Er zijn verschillende adressen waar je een fiets kunt huren, zowel voor stadsritjes als mountain bikes. Ik denk al met al wel genoeg om je minstens een dag of 2 te vermaken.
Een hotel adres kan ik je niet geven, ik heb nog nooit in Denver in een hotel overnacht. Ik ga s'avonds weer gewoon naar huis.
Voor al mijn reizen in de usa maak ik veel gebruik van Triprewards.com en meestal Super 8 waarover ik zeer tevreden ben.Indien het voor de drukste periode(juli)is vind je wel een motel aan een tarief tussen 60 en 90 $.Dit zijn wel geen luxe hotels maar wel motels van een degelijk niveau. Veel succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?