Boeken via nwa.com <> klm.nl?

• Martin

OK, thanx. Ik ben benieuwd. Wij hebben namelijk liever NWA omdat we dan rechtstreeks kunnen vliegen (naar Portland). Is wel zo prettig met een kleine hummel aan boord.

• Rob

Gisteravond toch (voor de zekerheid) geboekt via klm.nl, net voor invoering slurptax… €697 via Minneapolis met Northwest. Wel bevestiging en code ontvangen, e-ticket per mail volgt nog (staat niet bij welke termijn). E-ticket wordt wel weergegeven als ik inlog bij KLM met de boekingscode.

.

• Martine

Je e-ticket krijg je als je betaling binnen is. Ik heb ook voor de slurptax nog even geboekt en met ideal betaald. Kreeg meteen m'n e-tickets. De vorige keer dat ik boekte en betaalde bij KLM deed ik dat met een overschrijving. Toen duurde het een paar dagen na afschrijving totdat ik de e-tickets kreeg. Inderdaad kun je niet meteen je stoelen uitzoeken, dat vind ik wel naadje.

• Rob

dank je Martine, echter heb ik met CC betaald, voor zover ik weet is dan de betaling meteen uitgevoerd. Maar ik wacht af, nog tijd genoeg voor 31/8 :-).