van Miami naar New York?

• Fr@ncis

Ik zou graag willen weten of de afstand van Miami naar New York in een vakantie van ongeveer 3 weken te rijden is. Zijn dit te veel kilometers om ook nog een beetje te kunnen genieten onderweg, of is het goed te doen.

Heeft iemand dit ook al eens gedaan of heeft iemand leuke tips?

Alle info is welkom!

Alvast bedankt voor de moeite!!

Groeten, Fr@ncis.

• Will€m

De afstand is ongeveer 2100 km, dus de “kale rijtijd” is ruim 2 dagen, dus ik denk dat het binnen 3 weken mooi te doen is. (Ben er zelf nooit geweest)

• peth

Wij hebben onze vakantie geboekt voor september dit jaar maar dan omgekeerd van New york naar Orlando………. via google maps alles gepland zo kan je ook de bezienswaardigheden vinden en de hotels en je kan van plaats naar plaats de route uitprinten zo weet je hoe lang je onderweg bent en langs wat voor plaatsen je komt.

• Fr@ncis

Bedankt voor jullie antwoorden!

• D@phne

Hoi Peth,

Bij ons staat de reis die jullie hebben geboekt ook op de planning. Ik heb geen idee hoe je dat doet met google maps, maar dat ga ik eens bekijken. Heb jij inmiddels een beschrijving van hoe en waar je heen gaat? Zou je die eventueel met mij willen delen? (mailen) Gaan jullie met de camper of auto?

• isabelle

Hallo,

Wij willen in september van New york naar Miami met de wagen. Enige tips?

Wat kunnen we best bezien onderweg?

Moeten hotels best op voorhand geboekt worden?

Alvast bedankt