huisje huren

• Marianne

Hallo Lezers(essen)

Graag wilde ik vragen of jullie weten waar je adressen kan vinden voor het huren van een huisje in Florida.

Het gaat niet om een vakantiehuisje, gewoon eentje waar je lekker in kan wonen.

Ik heb al wel wat over internet gezocht, maar kom vaak alleen op koophuizen terecht en dat is nu net niet wat ik zoek.

Misschien hebben jullie iets gezien of weten waar ik kan kijken.

Alvast bedankt,

Marianne

• tallie

Ik heb even gegoogled en kwam 18.200 links tegen met huurhuizen in Florida………..

hatolex

• Gerrit

En 1 daarvan was ongetwijfeld www.vrbo.com of anders www.vamoose.com.

Van die andere 18.198 ken ik er ook wel zes ;-)

• Martine

Wij hebben in 2005 en 2006 hier www.vakantieflorida.eu gezeten. Tegenwoordig zitten ze er zelf in de winter en doen ze B&B maar de rest van het jaar kan het nog gewoon gehuurd worden. Aanrader!

• maryde

Een tip?

www.homelidays.nl

• Marianne

Bedankt voor de reacties!!

Ik kwam zelf ook wel op die sites van google, maar juist omdat daar veelal vakantiehuisjes staan helpt dat net niet.

In Nederland heb je woningbouw vereningen die krantje uitgeven en daarin het aanbod van de wat goedkopere woningen plaatsen. Daar ben ik op zoek naar.

Maar toch weer wat adressen gekregen en daar ga ik weer mee verder. Mochten jullie ooit op een site komen die mij kunnen helpen, zou ik het alsnog erg op prijs stellen.

Vele handen maken ligt werk. Veel informatie helpt mij.

Groetjes Marianne