ticket hawaii

• Jolanda

Hallo,

ik ben aan het denken om in de zomer 3 weken naar Amerika te gaan, inclusief een week Hawaii. Ik heb al verschillende pakketten gezien, oa op pacific island travel.

Maar wie heeft een tip via welke luchtvaartmaatschappij ik een ticket naar Hawaii kan boeken? Of welke organisatie goede pakketten aanbied?

Voor wat ik nu gezien heb, kost vanaf bv LA een ticket voor 2 personen retour 1000 euro. Klopt dit zo'n beetje, of kan dit goedkoper?

Alle tips zijn welkom!

Alsvast bedankt, Joalnda

• Ada

Je moet een ticket via bijv. United of Delta kopen met als eindbestemming Honolulu, Hawaii en daarmee een stop maken - hetzij heen of terug in bijv. LA of San Francisco.(of ergens anders onderweg)

Een “doorticket” is altijd goedkoper dan 2 losse tickets. Evewntueel dan zelf hotels, auto e.d. reghelen.

Maar via touroperators als Pacific Island Travel, Jan Doets, Hotelplan e.d.kan je eventueel een totaal arrangement boeken.

• Nell

Ook exit-reizen.nl heeft aanbiedingen van steden, rondreizen + aansluitarrangement naar Hawaii. Ook flexibel genoeg om de reis zo in te kleden naar eigen wens.

Het is wel een heel eind weg hoor, wij hebben er 24 uur over gedaan om terug te komen, maar zeer de moeite waard. Ik zou een volgende keer vanuit Hawaii naar San Fransisco vliegen en daar een stopover doen of naar New York. Ga je rechtstreeks van Hawaii naar A'dam dan moet je 2 keer slapen in het vliegtuig.

• Ada

Ter aanvulling wat tijd betreft, vliegen van LA en S.Francisco naar Hawaii duurt ca. 5 uur…

• Jolanda

Hallo, hartelijk bedankt voor jullie reacties!

Ik ben eens gaan kijken op de site van Exit reizen en ik ben nu bij hun de reis aan het boeken. Goedkoper kan ik het zelf volgens mij niet regelen!

Ik ben erachter dat het inderdaad een eind vliegen is, dus we gaan op de terug weg als het kan een stopover inplannen. Heen vliegen we aan op Denver en blijven daar eerst twee weken voor een rondreis, dus dan is die lange vlucht gebroken.

Groetjes Jolanda

• Nell

Hoi Jolanda

ik wens jullie een heel fijne vakantie en heel veel voorpret. Mocht je wat specifiek willen weten dan kan je me altijd mailen.

Wat goed dat je een stopover neemt, dat is een echte aanrader hoor.