Geisers/

• mariet

wie kan mij vertellen waar er geisers zijn in de usa we gaan 3 wk naar canada en iemand vertelde me niet ver van de Canadese grens zou een park zijn waar ook geisers zijn .

• Bimmer

Dat is Yellowstone NP. Is nog wel een klein eindje rijden vanaf de grens, maar zeker de moeite waard. Wil je alle hoogtepunten zien, heb je toch wel minimaal 3 dagen nodig om het park te bekijken. Zeker doen!

• mariet

Bedankt Bimmer , weet je ook welke weg en hoeveel km ongeveer ,.We zijn van plan 10 mei vanaf Vancouver met 9 mtr camper 4 pers te gaan ,mijn man rijdt graag 30 mei gaan we weer vanaf Vancouver naar Amsterdam.Is het in de maand mei te doen vanwege het weer? we zullen wel iets in moeten korten maar volgens jou is het ook de moeite waard.

• Martin

In mei is wel wat vroeg. Grote kans dat veel wegen nog dicht zijn. Eind mei zal het wel lukken.

Een trip van Vancouver naar Calgary en terug via de mooie plekken van de Rockies duurt al een week of 3, dus ‘even’ een uitstapje naar Yellowstone wordt dan wel heel erg haasten.

• Maria

goh deze vraag stond ook al op andere PB eb double posting

• Jeroen

wat is dat nou voor loze opmerking Maria.

• Bimmer

idd, elk prikbord is een ander forum, dus waarom een dubbelpost??

• joke

goh..wat errug