..een hond kraait nooit
Een Fotocamera zo nog normaler maar men vond het wel nodig om te vragen waar ik hem had gekocht……natuurlijk had ik de bon bij me dus dat was zo opgelost….dacht ik…..ze gingen toen vissen want ze konden mij nergens op betrappen (vreselijk haantjes gedrag)….of ik dan ook een bon voor mijn geheugenkaartjes en statief kon overleggen. Ik gaf aan dat ik die thuis had maar dat dit ver onder de grens van import lag….pak de prijsboekjes er maar bij zei ik….dat vonden ze weer te lastig dus ik kon weer gaan…..bah….wat een vreselijk kereltje zeg.
1: De meeste notebook stroomadapters accepteren zowel 110 alsook 220 / 230;
2: Als je slim bent zorg je ervoor dat je de notebook voorziet van een EU stekker (zoals in NL). De meeste stroomadapters hebben een losse kabel voor het stopcontact;
3: Verder zou ik de factuur, boekjes en CD-ROMS die je bij de nieuwe noteboook krijgt gewoon naar je huisadres sturen. Dan kan de douane nooit vaststellen of je wel of niet in NL een notebook hebt gekocht;
4: Verder schelen de prijzen enorm. De lage dollar en sales zijn vaak veel interessanter dan in NL. Zo kun je bijvoorbeeld een IBM Thinkpad T43p al nieuw voor USD 1.500 / 2.000 in de US krijgen terwijl je daar in NL nog altijd EUR 2.000 / 3.500 voor betaald.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?