kuoni

• jan nouwels

Heeft iemand ervaring met dit online reisbureau? Zij adverteren met waanzinnig lage vliegtarieven. Zo laag, dat ik het bijna niet kan geloven. Het scheelt ongeveer 1500 euro (voor 4 personen) met andere aanbieders.

Jan

• Frits

Kuoni bestaat al jaren!

En zo laag zijn hun tarieven nu ook weer niet. Vergelijkbaar met alle andere online aanbieders.

• Harm

Dat klinkt leuk, maar als ik tickets zoek bij Kuoni dan ben ik €100 pp meer kwijt dan elders. Ik ben dus niet zo enthousiast.

• tallie

Het gaat er niet om met welke prijs ze adverteren maar wat je moet betalen bij afrekenen

hatolex

• Cees

Advertentieprijzen zijn meestal “vanaf” prijzen.

Ze gelden voor het laagseizoen, voor maar een paar vliegtuigstoelen, of je vliegt met een gigantische omweg via een overstapluchthaven waar je nog niet dood gevonden wil worden.

Toegegeven, soms heb je het geluk dat je een van die schaarse goedkope stoelen hebt, maar over het algemeen zijn die er “net niet” als jij wil vliegen

Overigens, ik heb zojuist tickets geboekt voor Atlanta en nieuwsgierig geworden door jouw bericht heb ik nu gelijk ook even bij Kuoni gekeken.

Kuoni is € 186,– duurder …………………………………………….

• Wouter

Ondertussen heeft de betreffende site waarschijnlijk 10-tallen extra bezoekers gehad vandaag….

• jan nouwels

Bedankt voor alle reacties. Ga gewoon bij TiogaTours boeken.

Jan