Ik ben weer thuis en kan het niet laten om even te laten weten hoe rampzalig mijn reis verlopen is. Eerst had ik al die wijzigingen die United steeds maar doorvoerde, uiteindelijk was het zaterdag 3 nov. en zou ik via Frankfurt naar San Francisco vliegen, werdt mijn naam omgeroepen op Schiphol, ik moest hals over kop met een eerdere vlucht mee naar Frankfurt ivm slecht weer daar, zo zou ik mijn aan sluiting naar S.F. niet missen. Die heb ik inderdaad gehaald maar toen we eenmaal aan boord waren bleek dat we nog een 1.15 uur daar bleven staan. Daar gaat mijn aan sluiting in S.F. dacht ik. Daar aangekomen werden we echter met voorrang behandeld bij de Immigration, erg aardig maar de koffers moestten nog wel door de douane, en de band was stuk, bleef haperen en niemand die er ook maar iets aan deed, ze bleven er letterlijk naar staan kijken, daar moest ander personeel voor komen. Toen heb ik dus op 5 minuten mijn vlucht naar Fresno gemist, 4 uur later kon ik mee!! Gelukkig vergeet je dat als je je familie ziet.
Twee fantastische weken, blauwe lucht, warm en alles liep perfect en toen ging ik 17 nov weer terug. Afscheid van de familie, zij naar huis , ik door de security, wat blijkt, erg slecht weer in S.F., voorlopig geen kans op vertrek, en jawel, daar ging mijn aansluitende vlucht naar huis zonder mij. Het heeft ze een uur gekost om mij op andere vluchten te krijgen, via L.A. en Londen ben ik 7 uur later dan geplant was thuis gekomen.Dit heb ik in vele malen heen en weer gaan nog nooit meegemaakt, maar voor alles is een eerste keer.
Blijkbaar moest ik voor het ontzettend genieten tussen de reizen even afzien om het te verdienen.
Maar volgend jaar ga ik gewoon weer, zie wel hoe het dan gaat!