Hotelkamer voor gezin van 5 personen

• Hans

Heeft iemand ervaring met het huren van een 5 persoons hotelkamer (lees: familiekamer) in de buurt van LAX in Los Angeles?

• Ada

De beste kans maak je waarschijnlijk bij een hotelketen als bijv. Residence Inn, die grote kamers met 1 of 2 slaapkamers hebben. Idem bij sommige Embassy Suites. Helaas hierdoor ook vrij prijzig.

Alle hotelkamers kunnen (en ik dacht ooit ergens gelezen te hebben mogen) maximaal 4 personen in een kamer hebben.

Neem anders zelf rechtstreeks kontakt met wat hotels (e-mail) op als de 5e persoon een klein kind is en in een kinderbed past, check of ze die uitzondering willen maken.

• k@rinL

wij hebben 2 jaar geleden een rondreis gedaan met 5 personen, 2 volwassenen 3 kids van 17, 14 en 11 jaar.

mijn ervaring is dat je in elke standaard kamer ( voor 4 personen ) altijd met 5 personen kunt slapen, meestal met bestelling van een roll away bed.

groetjes Karin

• mai

Hans,

Ik wil me natuurlijk helemaal niet met jouw kamerindeling bemoeien, maar is het wellicht een optie om 2 kamers naast elkaar te huren en te zorgen dat je 2 kamers met zo'n verbindindingsdeur hebt?

Mai