wat doen

• Peter

hey paris,

wat ga je daar precies doen, en waar ga je heen op vakantie?

• paris

heey mensen,

dit mailtje is eigenlijk bedoeld voor frank.

heey frank.

ja dit is een serieus berichtje.

en ik wil in Amerika gaan wonen.

en dan wil ik in Los Angeles gaan wonen.

maar er is misschien veel kans dat ik er niet in kan.

want ik ga blikbaar niet met een amerikaan trouwen.

maar ik wil er wel gaan wonen.

maar ik heb gehoord dat je alleen daar mag werken als je werk doet wat een Amerikaan niet kan.

en dat soort werk wil ik niet gaan doen.

maar ik ga dus eerst daar voor een aantal weken heen, en dan kijk ik wel of ik er wel kan en wil wonen.

maar gelukkig hen ik vrienden in Amerika die me misschien kunnen helpen om binnen te komen.

nu he ik gelijk nog een vraagje:

1.hoe heet het visum waar mee je van de rest van je leven in Amerika kan wonen.

misschien vinden de mensen die hebben regeageerd op mij het en beetje stom, maar ik heb alles al uit gezocht.

en ik weet wel hoe ik in Amerika kan wonen.

maar ik wou graag meer tips en dingen weten, en daarom had ik mijn bericht geplaatst.

en dan kon ik gelijk kijken hoe jullie zouden reageren.

maar gelukkig heb ik ook meer tips gekregen.

en dit verhaal ( en mij anderen bericht) is geen bullshit.

ik heb dit bericht dus niet voor de lol geplaatst.

maar ik bedankt jullie allemaal weer voor jullie berichten.

en ik hoop dat er nog meer mensen een bericht sturen naar mij.

_xx_ paris

• Elke

Als je in Amerika wilt overleven zal je toch iets ondernemender moeten zijn dan wat je tot nu toe bent. Anders had je dit al gevonden:

http://amsterdam.usconsulate.gov/immigrant_visas.html

• stan

Ik denk dat Paris in Amerika een hersentransplantatie laat doen.

• frank

Hey Paris,

Zoals je zelf al zegt, het zal niet meevallen als je niet iets kan wat Amerikanen (bijna) zelf niet kunnen. Je zou er heen kunnen als je daar iemand hebt die voor jou kan instaan. Iemand dus die voor je kan zorgen en ook alles kan betalen (mocht dat nodig zijn), zodat je daar als het ware niet rond hoeft te zwerven!

Of je moet heeeeeeel veel geld hebben, dan ben je wel welkom, maar anders……..

Is zo'n werkvakantie niet iets voor jou? Dan kan je (tot max. 13 weken geloof ik) meehelpen op een kamp waar kinderen hun vakantie vieren. Zo leer je gelijk echte (voor zover dat mogelijk is, ik weet het) Amerikanen kennen en zie je hoe ze leven en denken en zo. Dan kan je altijd nog beslissen of het wel iets voor je is.

En anders eerst een tijdje bij je vrienden verblijven en dan kijken hoe Amerika nu echt is! En laat ik je 1 ding zeggen, dat ondanks je misschien al heel veel op tv en in de film heb gezien, sommige dingen zijn ZO anders!!!

Maar wel heel leuk, dus ik zou het zeker proberen!!!!

• paris

heel erg bankt voor je info frank.

je hebt me gelijk op een idee gebracht!:P

XX paris.

• frank

Heel graag gedaan, hoor! Ben wel benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen, wat je van het land vindt en of je er idd gaat wonen. Zou wel te gek zijn :-)

In ieder geval: veel plezier!!!!

• Sander

What the @!#$ is er mis met haar…?

Werkelijk geen idee waar ze het over heeft….

• stan

Puberaal geneuzel…..