heey mensen.
ik ga wonen in amerika.
maar wat moet ik allemaal doen?????
al heel erg bedankt.
Groetjes.xx paris
hey Paris,
je kan het beste op een toeristen visum Amerika binnen gaan, en meer da drie maanden wachten. Na die drie maanden is je visum verlopen en moet je een nieuwe aanvragen, maar die krijg je niet zomaar.
Om je ervan te verzekeren dat je een visum krijg kan je het beste je paspoort weggooien.( die heb je toch niet meer nodig, als je in amerika gaat wonen, het is toch een nederlands paspoort?)
Daarna moet je naar de immigratie dienst bij de grens van mexico een verblijfsvergunning aanvragen, het is verstandig om dit te doen met een duidelijk mexicaans accent zonder teveel engels te praten. Werk zo min mogelijk mee, en je krijgt vanzelf een mooie verblijfplaats!
succes verzekert!
groeten!
heey mensen.
ik wil met een speciale dank alle mensen bedanken die me tips hebben gegeven.
ik weet nu veel meer.
en ik ga ook echt doen wat sommige van jullie me hebben verteld.
o, ja ik heet geen paris hilton:P:P
was het maar waar.
ik ga wel voor dat ik naar Amerika ga wel ff er op vakantie.
dat moet wel anders kun je niet weten of je het wel leuk vind. (duh!!)
maar nogmaals bedankt.
(je kan nog steeds reageren hoor, daar word ik misschien we wat wijzer van)
-XxXX- paris. (-_-)
Hey Paris,
Wil je serieuze tips hebben dan zal je toch war meer info moeten geven. Je zegt dat je er gaat wonen, hoe bedoel je dat? Ga je daar heen en heb je al een visum, of ga je trouwen met een Amerikaan, of gaan je ouders daar wonen en moet je mee, of……??
En verder, waar ga je dan wonen? Mensen kunnen wel tips geven over hoe je de warme zomer in Texas “overleeft”, maar misschien ga je wel in Alaska wonen!?!
Dus vertel eens………
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?