in 4 dagen van Montreal naar JFK

• Esther

Hallo,

Volgend jaar juni willen we in 4 dagen vanauit Montreal langs de Oostkust naar JFK airport bij New York rijden.

Wat zijn aanraders om langs te gaan? Wij houden van mooie natuur maar misschien dat een dagje walvis spotten in Boston ook erg leuk is?

alvast bedankt voor het meedenken,

Esther

• mai

Esther,

wat jij wilt rijden was afgelopen april een deel van onze route.

Wij hebben in Provincetown in Cape Cod een walvistour gedaan bij Dolphin Fleet. was echt SUPER! Ik weet alleen niet of juni Walvis-tijd is, maar dat staat vast wel op hun site!

Wij zijn vanaf Montreal naar het gebied rond Lake Placid gereden, een schitterend bosgebied. Vanaf daar naar Waterbury in Vermont gereden. Ook een mooi gebied. In Waterbury zit de ben&jerry fabriek en dar kun je een factory tour doen. erg leuk!

Vanaf daar zijn we via Augusta naad de kust van Maine gereden. Maine was echt prachtig!

Dan door naar Boston (leuk!)

Toen Cape Cod en vanaf daar verder door naar beneden naar uiteindelijk DC.

Schitterend deel van de VS, veel pelzier!

als je meer wilt weten: let me know!

Mai

• Jeroen

Hey Mai,

Wij willen in 2008 die kant op, o.a. Boston maar ook richting Montreal, Toronto, Algonquin NP etc. Hoe was het in weer in April? Was je begin of eind april daar? En ben je toevallig ook in Algonquin NP geweest, en zo ja is er veel wild te zien rond die tijd of kan je beter later gaan?

Veel vragen, ik hoop dat je wat antwoorden hebt! ;-)

Alvast bedankt,

Jeroen