overstappen a-m

• ottoline

Hallo

Komend donderdag vliegen wij van Amsterdam naar Atlanta.

Daar wordt overgestapt naar Miami.

Wij moeten in Atlanta onze koffers ophalen en weer opnieuw inchecken voor Miami.

We gaan alle vluchten met Delta Airlines.

Op de luchthaven van Atlanta hebben we ongeveer 3,5 uur.

Hoeveel tijd gaat dit ongeveer innemen: van vliegtuig in vliegtuig.?

Hoop snel wat te horen van jullie.

Zovast bedankt.

• Harm

Ehe 3,5 uur natuurlijk.

Er is geen pijl op te trekken e.e.a. hangt af van de snelheid van de costums / duane maar ik zou me geen zorgen maken alles wijst zich van zelf en er is tijd genoeg.

• ottoline

Dank je. stelt me gerust.

Echt veel zorgen heb ik er niet om, telaat is geen probleem , ze boeken je met gemak over naar de volgende vlucht.

Het probleem alleen is de tijd om gezet naar nederlandse tijd. Het is al de volgende ochtend 2 uur als we in Miami aankomen en we zijn s-ochtends om 7 uur al van huis gegaan.

Dus we verlangen dan wel naar ons bed.

• Peter H.

Probeer of je in het vliegtuig een dutje kunt doen. Tja, lukt mij meestal ook niet, maar van te weinig slaap is nog nooit iemand overleden. En als je aankomt, heb je zoveel adrenaline in je bloed, dat je wel wakker blijft. Een prettige reis gewenst.

• ottoline

Hallo Peter.

Dank je voor je meleven, inderdaad in het vliegtuig slapen gaat bij mij niet, maar niet getreurd, als we aankomen bruist inderdaad de adrenaline ook als het al zolaat is.

Dank voor je leuke wens, de vakantie zal een toppertje worden.

groet ottoline

• Gerrit

Afgelopen Oktober hadden wij op Atlanta een lay-over van 2½ uur en dat was ruim voldoende. We hebben zelfs nog een uur buiten gezeten.

Bij de security, om weer de airport op te komen, was het wel druk, maar na een half uurtje zaten we weer op de trein naar de terminal.

Als alles normaal verloopt heb je aan die 3½ meer dan genoeg

• ottoline

Hallo Gerrit.

Bedankt , stelt me weer gerust. Kunnen we nog even gaan shoppen op de luchthaven daar.

Bedankt ottoline