studentenkamer

• nicky

hallo allemaal.

ik wil over een aantal jaar verhuizen naar Amerika.

en dan wil ik daar werk gaan zoeken.

ik wil namelijk gaan acteren.

maar ik zit na te denken, hoe moet ik dat allemaal doen??

ik dacht eerst dat ik een huis moest gaan kopen.

maar toen kwam ik op het idee om daar misschien in een studenten huis te gaan!!

maar hebben ze dat wel daar??

ik dacht dat ze alleen maar studies hadden en dat je op de studie school dan een kamer had!

weet iemand misschien het antwoord??

en als u dat weet kunnen jullie dan ook een tip geven welke school of studie ik het beste kan kiezen.

o,ja ik wil in Los Angeles gaan wonen.

al heel erg bedankt voor uw informatie.

groetjes.

nicky

• Antony

Rutger Hauer heeft een huis in Santa Monica; heeft misschien nog een kamertje over. Da's niet zo ver van Hollywood. Maar misschien kan je eerst beter hier in Holland wereldberoemd worden.

• Will€m

Al is het antwoord van Antony misschien een beetje overdreven, er zit wel wat in … Heb je enig idee hoe het zit met een verblijfsvergunning? Met een “toeristen-visum” mag je maar drie maanden blijven (dacht ik) en zeker niet werken. Hoe denk je je verblijf daar te betalen. Kortom … ik denk dat je er veel te gemakkelijk van uit gaat dat je zo maar in Amerika kunt gaan wonen en gaan acteren, er lopen duizenden jongeren in L.A. rond, die er van dromen om acteur te worden. Alleen als je erg goed bent maak je daar een (kleine) kans

• dian

Hallo Nicky,

Denk er maar niet zo gemakkelijk over zeg. Je hebt totaal geen idee hoeveel moeite het kost om een verblijfsvergunning te krijgen misschien moet je maar met een loting mee doen die ieder jaar weer wordt gehouden. Zelfs die knul uit goede tijden slechte tijden is het niet gelukt om daar te gaan acteren. Will€m schreef:

>

>

• nicky

Heey, mensen die hebben gerageerd op mijn (nicky)

ik ben heel erg blij voor jullie reacties.

maar blijkbaar ga ik toch ooit wonen in Amerika.:P

maar ik weet al wat meer er over.

BEDANKT.

groetjes.

nicky