jump- on jump-off tours

• Rianne

In Canada, maar ook in Australië heb ik ter plaatse kleine tours van een aantal dagen gemaakt. In Canada heb ik dit bijvoorbeeld met Moosenetwork gedaan. Dit is een organisatie waarbij je jump-on, jump-off kan reizen en met veel andere nationaliteiten optrekt.

Heeft iemand een idee of een dergelijk concept ook in Amerika bestaat?

Zo ja, waar ik deze op internet kan vinden?

Voor de duidelijkheid; ik ben niet op zoek naar organisaties als Contiki of zo. Ik wil gewoon oriënteren of het leuk is om volgend jaar alleen naar Amerika te gaan.

• Diana

Rianne,

wij hebben dit vorige maand in NYC gedaan. Ze hebben meerdere tours, allemaal $ 39 per tour. Neem je een onbeperkte kaart van 48 uur betaal je $ 49 per kaart. Ideaal, ook om gewoon van A naar B te reizen. Om de 10 minuten komt bij de diverse haltes een bus, dus je hoeft nooit ergens lang te wachten. Je kunt de tickets gewoon op straat kopen bij de mannetjes in de rode vestjes.

• Rianne

Bedankt voor je reactie, maar ik bedoel eigenlijk meerdaagse tours. Bijvoorbeeld zoals ik Canada heb gedaan, een 4 taldagen naar een eiland of zo.

• Diana

Je hebt gelijk. Goed lezen is ook een kunst…. :+

• Madeleine

Hoi Rianne,

Heb jij al zo'n tour gevonden?, ik heb dat nl in Nieuw Zeeland ook gedaan en dat werkt perfect en is erg leuk. Ik ben nu ook op zoek naar zo iets in Amerika, maar kan niets vinden. Jij? Je mag me ook mailen.

Alvast bedankt voor je reactie,

• Rianne

Hoi,

Helaas heb ik een dergelijke tour niet in Amerika kunnen vinden…

Wel heb ik vorig jaar in Canada met zo'n organisatie gereisd en dat was wederom perfect, net als in Australie overigens. De Canadese organisatie heet www.moosenetwork.com oftewel moosenetwork.

Heb voor Amerika dit jaar maar gewoon een auto gehuurd.

Succes met zoeken!

Groeten,

Rianne