vluchtschema veranderingen

• jona

Hallo,

ik was hier al vaker en vroeg toen naar ervaringen met San Francisco ivm korte overstaptijd naar binnenlandse vlucht naar Fresno CA. Nu kreeg ik gisteren alweer een e-mail dat mijn vluchtschema nu helemaal van A tot Z op zowel heen als terugvlucht verandert is. En niet bepaald ten goede van mij.

Ik heb geboekt bij United Airlines via Cheap Tickets.nl en vraag me nu af hoe vaak dit voor komt en of ik tussen nu en 3 november nog meer veranderingen kan verwachten en of iemand weet of je op een gegeven moment ook ergens over kan en mag klagen.

En een van de dingen die mij nu weer “stress” ( zwaar woord, maar goed) bezorgen is dat ik op de terugweg van Fresno naar San Francisco vlieg, 35 min. overstap heb naar Los Angeles, daar 30 min overstap naar Londen en daar weer 3 uur wachten voor ik naar Amsterdam ga. Is mijn koffer dan nog bij mij?? Daar ga ik dus aan twijfelen.

Ik heb er nog steeds zin in maar het wordt wel een avontuur zo en tot nu toe gaan de veranderingen steeds ten koste van de actuele tijd die ik bij mijn familie kan doorbrengen.

Zo maar benieuwd wat hier voor ervaringen over te melden zijn door lezers.

• Theo

jona,

heb je je tickets al ooit gezien?

wat zijn de voorwaarden bij cheap tickets?

cheap tickets speurt mischien zelf nog steeds wat het goedkoopste is voor hun zelf.

het vliegt zo relaxed, vast en zeker duurder maar rechtstreeks met onze eigen blauwe vogel

de stress die je nu heb gehad zou het verschil mischien allang hebben goedgemaakt

er is ook nog een oud nederlands gezegde over “cheap” iets kopen

• jona

Misschien wel, maar volgens mij vlieg ik nog niet eens zo goedkoop, daarnaast vind ik de KLM te duur en had ik dan op een andere manier ( volgens mij duurder) een binnenlandse vlucht moeten boeken. Maar dit is al betaald en geprint, 3 keer dus al.Als dat is wat je bedoelt of ik ze al gezien heb, e- ticjets dus.

Maar er zal heus wel een les uit geleerd worden maar United is toch ook niet de eerste de beste.Dacht ik tenminste.

• jona

United doet dit, niet Cheap Tickets toch?

En ik shop graag wat rond , niet om voor een dubbeltje op de eesrte rang te zitten maar wel op andere momenten wat ruimer uit te kunnen pakken bijvoorbeeld.

• henk

Uitstekende ervaring gehad met D-reizen.

IK had vlucht geboekt met North-west naar Phoenix, overstappen in Detroit, redelijke tijden. Schema veranderde en werd niet leuker.

Geklaagd bij D-reizen medewerkster die mij alternatief aanbood via Delta/Atlanta, redelijke tijden en 160,00 euro (voor 2) goedkoper. Prima geregeld.jona schreef:

>

> United doet dit, niet Cheap Tickets toch?

> En ik shop graag wat rond , niet om voor een dubbeltje op de

> eesrte rang te zitten maar wel op andere momenten wat ruimer

> uit te kunnen pakken bijvoorbeeld.

• Utah

Wij hebben zoiets vorig jaar ook meegemaakt. We hadden ook geboekt bij CheapTickets, en de luchtvaartmaatschappij was in ons geval Delta. We kregen heel ongunstige vluchtwijzigingen door, meerdere malen zelfs. We hebben contact opgenomen met CheapTickets, maar daar deden ze niets voor ons. Toen hebben we Delta Airlines gebeld, en die waren het meteen met ons eens dat een van de overstaptijden absoluut niet realistisch was. Delta heeft toen e.e.a. voor ons aangepast, dus helemaal buiten CheapTickets om. Misschien kan je eens met United contact opnemen, even kijken wat zij voor je kunnen doen?

• jona

Dank je wel, hier heb ik wel wat aan. Zal proberen United te bellen, maar als ze me tegemoet komen , hoe liep dat bij jullie dan verder qua bevestiging?? Gewoon ook weer uit te printen schema of wat??

Ik laat wel weten wat het geworden is in ieder geval.

• Utah

Wij hebben de wijziging telefonisch doorgekregen, en daarna konden we inderdaad ook weer online een bevestiging uitprinten. Succes ermee!

• jona

Dit is wel “grappig”. Eindelijk United aan de telefoon, ze zoeken het op en zeggen dat de plaatselijke agent de boel verandert heeft, Cheap Tickets dus. En dat het makkelijker kan maar dat CT daar voor moet bellen. Daar naar toe gebeld , nee, zeggen die, United heeft het verandert! Maar ze gaan morgen voor me bellen en kijken of het lukt om het iets makkelijker te regelen. Ik ben benieuwd.Wie nou de ware veranderaar is zullen we nooit te weten komen, als het maar lukt. Wordt vervolgd!!

• jona

Jawel, na wat heen en weer gebel is mijn vluchtschema voor de terug reis weer naar een normale route en normale overstaptijden terug gebracht. Vraag me niet wat er allemaal de reden voor was om het eerst te wijzigen, daar heb ik ook geen antwoord op gekregen maar ik ben zo al lang blij.

Nog twee weken aftellen en ik ben weg!!