Hallo,
ik was hier al vaker en vroeg toen naar ervaringen met San Francisco ivm korte overstaptijd naar binnenlandse vlucht naar Fresno CA. Nu kreeg ik gisteren alweer een e-mail dat mijn vluchtschema nu helemaal van A tot Z op zowel heen als terugvlucht verandert is. En niet bepaald ten goede van mij.
Ik heb geboekt bij United Airlines via Cheap Tickets.nl en vraag me nu af hoe vaak dit voor komt en of ik tussen nu en 3 november nog meer veranderingen kan verwachten en of iemand weet of je op een gegeven moment ook ergens over kan en mag klagen.
En een van de dingen die mij nu weer “stress” ( zwaar woord, maar goed) bezorgen is dat ik op de terugweg van Fresno naar San Francisco vlieg, 35 min. overstap heb naar Los Angeles, daar 30 min overstap naar Londen en daar weer 3 uur wachten voor ik naar Amsterdam ga. Is mijn koffer dan nog bij mij?? Daar ga ik dus aan twijfelen.
Ik heb er nog steeds zin in maar het wordt wel een avontuur zo en tot nu toe gaan de veranderingen steeds ten koste van de actuele tijd die ik bij mijn familie kan doorbrengen.
Zo maar benieuwd wat hier voor ervaringen over te melden zijn door lezers.