weblog zuidwest usa

• Inge (Zld)

Wij zijn gisteren teruggekomen van een wederom geweldige vakantie in zuidwest Amerika.

De site is af, maar de spelfouten en benamingen moeten nog aangepast worden. Ook zijn alle kosten nog niet bijgewerkt, maar ik kan hem jullie niet onhouden.

Hierbij dus onze site (p.s. wij houden van reacties!! en als je vragen hebt, dan hoor ik dat graag)

http://www.imol.nl/usa/

:)

• Utah

Hallo Bimmer,

Een mooi reisverslag! Het leest heel vlot en de foto's zijn ook erg mooi. Leuk om zoveel bekende plekken voorbij te zien komen, wij zaten in juni nog in oa. Yellowstone, bij Mount Rushmore ed. Spannend zeg dat die moeder beer met die kleintjes zo dicht bij jullie auto kwamen, zoiets hebben wij helaas niet meegemaakt.

Maar ik wil nog een ding even opmerken: je schrijft dat je niet Monument Valley bent binnengegaan omdat je dan zou moeten betalen alleen maar om 1 km dichter bij de rotsen te komen. Dat klopt niet hoor. Je kan namelijk een 17 mijl lange rit tussen de rotsen door maken over een onverharde weg… een schitterende ervaring!! Zo mooi zelfs, dat we dit al drie keer hebben gedaan. Echt jammer dat je dit hebt overgeslagen….. en een hele goede reden om nog eens die kant op te gaan ;-)

Groetjes,

Utah

www.ontdek-amerika.nl

• mai

Ziet er super uit!

Wellihct voro de leesbaarheid een idee om te beginnen met dag 1 bovenaan in plaats van onderaan… Ach, van onder naar boven lezen is ook weer een ervaring!

• Bimmer E46

Hey bedankt voor de reacties!

@ Utah: Tja toch verkeerd begrepen dus dat van Monument Valley, volgende keer maar weer bekijken dan ;-)

@ Mai: Ja is misschien wat onduidelijk, maar onze familie en vrienden lazen elke dag mee en dan is het fijn om elke nieuwe dag bovenaan te beginnen. Leest misschien nu wat vreemd, maar is mij nu te veel werk om het aan te passen.

• mai

Ik begrijp het helemaal! Als je dagelijks meeleest is dit veel fijner!

• kees

Is er ook een verslag van je vorige reis(zen)?