Was het hier?

• Susan mw Judith&Anouk

We zijn weer is aan het plannen voor onze volgende reis.

Ik meen hier op dit prikbord is gezien te hebben dat iemand (alleen) een rondreis had gemaakt van New Orleans - Houston - Dallas - Memphis - New Orleans. Ik kan het nergens meer terugvinden.

Wellicht kan een van jullie ons helpen.

• mai

Susan,

ik heb die reis nog nooit gemaakt als rondreis, maar ben wel in N.O. geweest (voor Katrina). Houston, Dallas, Memphis ook geweest. allemaal erg leuke steden! Maar van deze 4 staat N.O. toch op nummer 1 bij mij!

geniet!

Mai

• Frank

Ik ben ook in alle steden geweest (niet tijdens 1 reis), maar vond ze toch niet allemaal even interessant. Vond Houston zelfs helemaal niks aan!! Gelukkig waren er toen de “Worldchampionships Rodeo” wat dan weer wel geweldig was om te zien, maar verder kan de stad mij niet echt boeien.

Memphis moet je waarschijnlijk ook in het hoogseizoen bezoeken, want in het voorjaar is het “niet echt” gezellig. Uiteraard zijn Graceland, Sun Studios en het Lorraine Motel een bezoekje meer dan waard, maar voor een miljoenenstad vond ik het een beetje tegenvallen.

Dallas is zeker wel leuk en New Orleans is (was? Ben ook voor Katrina geweest) geweldig. Daar ga ik zeker nog wel een keer naar terug!!

• Susan mw Judith&Anouk

Dat het laagseizoen is nemen we voor lief. Mijn man heeft dan 12 dagen vrij en onze oudste dochter ook van school. Dus we kunnen niet anders.

Bedankt voor de tips!

• Frank

Ik bedoelde niet dat het laagseizoen een slechte tijd is om dat gedeelte van Amerika te bezoeken, mocht je dat denken! Ik ga zelf meestal ook in het voorjaar!! Je hebt dan alleen iets meer kans om wat minder mooi weer dan in de zomer. Maar dat is helemaal geen probleem, want met 35 graden C heb je ook niet echt zin om iets te gaan doen of te bekijken en dat is natuurlijk weer zonde!

Nee, het is zeker een interessante tijd om te gaan. Je hebt alleen een grotere kans dat attracties (nog) niet open zijn of dat het er heel rustig is. Heeft soms ook voordelen, maar als je (zoals wij toen) in een zo goed als uitgestorven Memphis komt dan is de sfeer niet zo feestelijk als dat het in de zomer is.

Maar verder ben ik wel weer jaloers dat jullie daar heen gaan :-)

• Susan mw Judith&Anouk

Zie mijn profiel om nog jaloerzer te worden, wellicht ;)

• frank

Ha, ha, ha, en ik dacht dat ik jullie wat vertellen kon over Amerika!!!

Site ziet er leuk uit en ik zal 'm als ik wat meer tijd heb wat beter bekijken. Leuk (en ook wel jaloers!) om te lezen wat jullie allemaal al gezien en gedaan hebben :-)

• Susan mw Judith&Anouk

Oh je kunt ons wellicht nog genoeg vertellen. In deze 9 maanden hebben we al veel gezien, maar nog lang niet alles. Dus vertel vertel vertel!

• haanstra

Susan,

Afgelopen zomer heb ik het volgende rondje gemaakt:

Houston - San Antonio - Dallas - Memphis - Natchez- New Orleans - Beaumont - Houston.

Erg leuk om te doen. Ik vond inderdaad Houston ook niet zo spannend, Dallas des te meer.

Als je wilt, kan ik je wel het adres van mijn homepage geven, met het reisverslag (en de 4 overige USA reizen).

Alvast veel reisplezier.

Groet

Menno

• Susan mw Judith&Anouk

Hallo Menno,

Ik zou graag je website willen lezen.