Hoi,
kent iemand Little Finland, bij Las Vegas? Kun je daar na een droge periode met een gerust hart met een “gewone” auto komen, of is het altijd raadzaam om een 4x4 te gebruiken?
Groetjes,Donny
Wij zijn van plan Little Finland volgend jaar in april te gaan bezoeken. Het is absoluut niet aan te raden om deze tocht met een gewone auto te ondernemen, je hebt op z'n minst high clearance nodig en ook 4x4 is aan te raden voor het geval dat je ergens vast komt te zitten. Weet je al wat voor een auto jullie gaan huren?
Wij huurden voorheen ook het type intermediate, maar sinds we het dirtroad rijden hebben ontdekt zijn we overgestapt op de SUV 4x4. Wel wat duurder natuurlijk, maar je hebt zoveel meer mogelijkheden. Tijdens onze laatste reizen hebben we echt prachtige dingen gezien die met een intermediate niet mogelijk zouden zijn geweest, ik zou echt niet meer willen ruilen.
O jee, dat weet ik echt niet meer hoor. Het is al een paar jaar geleden dat we voor het laatst een intermediate hebben gehad, ik heb geen idee meer wat we daarvoor betaald hebben. En natuurlijk maakt het ook uit in welke periode, vanuit welke plaats, en hoe lang je de auto nodig hebt. Maar als je even bij een verhuurmaatschappij jouw gegevens invult, dan komt het prijsverschil er vanzelf wel uitrollen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?