vliegtickets

• Frank

In verband met de dollarkoers zou ik het liefst een vliegticket kopen in dollar. Heeft iemand van jullie goede tips waar ik deze reizen kan vinden op internet. Of waar kan ik anders een zo goedkoop mogelijk ticket kopen???

Alvast bedankt

• Ada

Denk niet dat dat -als het een ticket v.a. Nl betreft - mogelijk is. Bovendien zijn de tareiven vanf NL meestal goedkoper dan vanaf USA.

• Marieke W

Kan wel hoor, kijk o.a. eens op www.aa.com

Voorbeeld: retour Amsterdam - New York USD 289,00 (wel met tussenstop)

Succes.

• mai

Frank,

Ik heb dit wel een geprobeerd op de site van United. je kunt alle vluchten opzoeken en selecteren. op het moment dat het aankomt op betalen, kun je dat niet doen met een Nederlandse creditcard en word je verwezen naar de Nederlandse site wara je in euro's moet betalen.

• Marieke W

Mai,

Dit is niet zo bij American Airlines !

Daar gewoon betaald met m'n nederlandse credit card.

Marieke

• tecla

Ik boek regelmatig via de site opodo.de.

Je kunt daar zelf met dagen “spelen” als je vertrekdatum niet veel uitmaakt.

Allerlei maatschappijen en tarieven krijg je te zien.

Vertrekken vanuit Dusseldorf is vaak goedkoper. Ik heb zo recentelijk 210 euro bespaart op een ticket naar Hawaii.

• dsm

Misschien kun je proberen met LTU. Ze vliegen ook vanaf Dusseldorf en zijn soms een stukje goedkoper dan de andere airlines… Kijk op http://www.airmagtravel.com/vliegtickets.html