autohuur

• Debbie, mv Mexx

Voorheen als wij een auto huurde reserveerde we dat via het reisbureau. Aangezien we nu steeds de vliegtickets op internet kopen (wat mijns inziens soms best veel kan schelen) willen we dat nu ook met de autohuur doen. Maar ik vroeg me af waar ik dan het beste kan boeken en wat jullie ervaringen zijn? Boeken jullie bij de verhuurder zelf of waar je de tickets koopt? Ik kijk zelf ondertussen ook rond maar wilde graag jullie ervaringen weten. Groetjes Debbie

• stan

Heb dezelfde vragen, maar gebruik de zoekfunctie eens op eautohuur.nl

• Bushmaster

http://www.usareisen.de/ is op het moment we de goedkoopste

• stan

Kijk ook eens in de gids van Hotelplan.

Ook voordelig!

• mai

Debbie,

Mijn ervaring is, dat boeken via een reisorganisatie voordeliger is. En ik heb veel onderzocht! Wij boeken al jaren onze auto bij exit-reizen.nl Ze hebben voor de autohuur (ze doen zaken met Dollar) speciale pakketten met verzekeringen en xtra bestuurder erbij die je via de site van de autoverhuurder niet kunt boeken.

Opmerking: een upgrade boeken is wel goedkoper als je dat rechtstreeks bij de verhuurder doet. Wij hebben afgelopen voorjaar een auto gereserveerd in de kleinste categorie en hebben toen ter plekke bij Dollar de upgrade gedaan. Hebben toen 2 weken in een Dodge Durango gereden (echt belachelijk groot) voor nog geen 10 dollar per dag bijbetaling.

• jan

we maken een rondreis zomer2008 en nu bleek bij alamo voor16dagen 753euro te zijn en dan de drop off kosten van 300$ ,beginnen in texas en eindigen in arizona,kennen jullie nog betere aanbiedingen.