Hallo,
over 5 weken vertrek ik naar Fresno , California. Ik had een mooi vluchtschema met ruim 3 uur tussen aankomst en vertrek met binnenlandse vlucht op SF airport. Nu heb ik een e-mail gekregen dat mijn binnenlandse vlucht vervroegd is waardoor ik nog maar 1.20 uur heb om uit te stappen, koffer opwachten, door douane en immigrationservice en van terminal 1 naar terminal 3 te komen en daar weer in te checken.Erg krap voor mijn gevoel. Nu heb ik dus een paar vragen;
Ik vlieg met United, maakt dat uit qua afhandelen omdat ze met eigen (amerikaanse) airline passagies mischien soepeler omgaan dan met die van bijvoorbeeld KLM.Het is ook niet mijn eerste keer in de US, wel sinds ze de nieuwe regels hebben. Maken ze echt van iedereen vingerafdrukken en irisscann's?
Ik heb met United gebeld, die zeggen dat dit haalbaar moet zijn maar ook niet weten hoe lang het duurt voor ik door alle checks heen kan zijn , dus geen garantie geven, terwijl zij de boel wijzigen,als ik het niet haal wordt ik op de eerstvolgende vlucht gezet, maar leuk is anders want er staat daar familie te wachten.
En heeft er iemand tips hoe ik het snelst van de ene naar de andere terminal kom? Er schijnt een treintje te zijn, moet ik daar gepast geld voor klaar hebben of is dat gratis??
Jullie snappen misschien dat ik hier nu al zenuwachtig van word.
Hoop dat iemand iets weet.
Bedankt.