binnenlandse vlucht

• stan

Vraagje:

Wij willen volgend jaar juli van Houston naar San Diego rijden.Daar rondtoeren en vervolgens weer van San Diego naar Houston vliegen .( i.p.v. rijden)

Op een site heb ik voor € 150,00 een enkeltje gevonden. Heeft iemand ervaring met binnenlands vluchten?

• Ada

Southwest is bijv. een van de discount nationale airlines.

Het is niet helemaal duidelijk of je in Houston woont of dat dit een vakantiebestemming vanuit NL is.

In dat geval moet je eens kijken bij bijv. United of Delta, daar kan je tegen een kleine extra betaling meestal meerdere USA steden in 1 ticket kombineren, wat de goedkoopste oplossing is.

• Susan

bij veel amerikaanse websites die vluchten voor de VS verkopen kun je NIET betalen met een Nederlandse creditcard cq nederlands billing address, dat zou het enige probleem kunnen zijn volgens mij.

• Marieke W

Ik heb een paar weken geleden een vlucht geboekt bij AA.com (american airlines) daar kon ik gewoon met m'n nederlandse creditcard betalen. Over dat factuur adres heeft Susan wel gelijk, je MOET een postcode in de VS opgeven, maar daar wordt verder niets mee gedaan. Ik heb 90210 opgegeven en alles is prima verlopen.

Was trouwens geen binnenlanse vlucht, van Miami naar Cancun, maar dat maakt voor dit verhaal niks uit.

Succes.

• tecla

Wat ik gedaan heb voor mijn binnenlandse vlucht van het ene hawaiinse eiland naar het andere:

een mail gestuurd naar de maatschappij met daarin de vluchtnummers en het tarief via internet.

Gevraagd of ze mij wilde bellen ivm het niet op kunnen geven van mijn (VISA)creditcardnummer en adres in europa.

Dat is keurig gedaan en per mail heb ik het e-ticket ontvangen.