san francisco-Seattle

• tonyh

deze route zit op zich goed in elkaar.SF zijn al 3 keer geweest dus 2 dagen is voor ons genoeg.En in Arches etc zijn we inderdaad ook al geweest.Dus ik denk dat dit wel een goeie route is.Alleen die 2 dagen naar Yellowstone is ff saai denk ik,zeker omdat we dat al een keer hebben gedaan.

alvast bedankt maar weer

Tony

• tonyh

Nou willen volgend jaar in de maand juli deze tour maken.Normaal gaan we altijd in juni.Wat betreft hotels zoeken is het in die periode(juni) geen probleem.Hoe is dat juli:het zal wel drukker zijn neem ik aan,maar moet je dan wel reserveren.Of is dan om ong 15.00 een hotel zoeken voldoende?

• Martin

Ik begrijp het niet helemaal; je wilt graag yellowstone en las vegas opnemen in je route, maar je vind 2 dagen yellowstone veel? Als je in Yellowstone alleen in de auto wilt zitten dan ben je inderdaad uitgekeken, maar wil je Yellowstone beleven dan moet je de auto uit. We zijn een paar jaar geleden er 3 dagen geweest, maar de eerstkomende keer wil ik er wel een week zitten.

• tonyh

nee,ik bedoel die rit naar Yellowstone,dat zijn 2 saaie rijdagen.In Yellowstone zelf kan ik me ook wel een week vermaken.

• john

hotels vinden, in juli, is geen enkel probleem. Ik heb nog een hotel tip.

-ocean grove lodge , trinidad , ca - even google. (de kamers zijn niet zo bijzonder maar je slaapt midden tussen de redwoods)

Verder Florence or, niet overslaan. paardrijden, zandboarden, door de duinen met een quad.