Nintendo DS in USA kopen?

• tamara

Dat zal best, maar als je onder 175,- blijft maakt het toch niks uit?

• jose

kun je ook via internet een nintendo in amerika kopen en hoe doe je dat?

• Joke

De vraag van José zou ik ook wel antwoord op willen, dan hoop ik hem wel voor eind juli (vakantie) te hebben en hoe weet je zeker dat het goed gata via Internet???

• Richard

Ik zie op heel wat sites Nintendo DS te koop in de US maar ze geven allemaal aan dat je hem alleen maar kan bestellen als je in de US woont.

Weet iemand waar ze ook internationaal verzenden? Want $ 129.99 is niet duur als je hem zo kan bestellen!

groet,

Richard

• Piet

Let op, er zit verschil in de menu`s van de DS-Lite.

Sommige zijn niet Nederlands.

Ik had er 1in de USA besteld en die arriveerde pas na 4 weken en moest ook nog eens totaal 46,20euro inklaringskosten en invoerrechten betalen…

Conclusie;

De DS was lang onderweg, het doosje waar de DS inzit helemaal ingedeukt door transport, moest nog een Nedelandse 220V lader aanschaffen en de DS had geen nederlands menu.

En de prijs, je raad het al, was ik al met al zelfs nog iets duurder uit!.

Het enige voordeel dat ik heb is dat ik een kleurtje heb die ze hier niet verkopen..

Voor de volgende DS die ik koop koop ik deze wel in de winkel, of voor een aparte kleur via marktplaats want dan kan ik zien wat ik koop.

• heemskerk

Voor het shippen naar neederland kun je een fake adres nemen in de USA meestal kost dit rond de 15$ per maand, de spullen komen dan via een mail adress naar jou toe

• Cherise

Ja de nederlandse spelletjes doen het gewoon op de amerikaanse ds lite en je kan de oplader inderdaad in een converter stoppen en dan in het stopcaontact doen, maar je kan ook een nederlandse oplader kopen, dat werkt ook.