ik zoek ............

• inge

Hoi Ik ben op zoek naar het telefoon nummer een vroegere vriendin van mij in de US. Omdat we allebei in het leger zaten en dus veel moesten verhuizen ben ik inmiddels haar telefoon nummer kwijt. Op alle pagina's die ik oproep voor het vinden van een evt telefoon nummer, moet je betalen/ registreren voor de informatie. Ik heb buiten haar volledige naam ook haar Social Security Number. Kent iemand een site waar ik dit kostenloos kan opzoeken. bvd

• tallie

Als je die vriendin zo graag wil spreken is registreren toch niet het probleem, of een kleine bijdrage in de kosten???????

hatolex

• inge

Ik kan toch zeker eerst even kijken of iemand een kostenloze site weet voordat ik er voor ga betalen.

• René

http://www.whitepages.com/10340

http://orders.hdpublishing.net/cgi-bin/shop.cgi?product=ND&affiliate=275172

• meannie

Je zal niet in publieke registers haar naam gekombineerd met het sociaal security nummer zal vinden. Die worden niet vrij gegeven vanwege het risico van“identity theft”

• inge

dank je wel alvast voor de snelle reactie's

• ineke

je kunt het proberen op www.anywho.com, ik weet niet of ze een erg gebruikelijke naam heeft, dan krijg je natuurlijk wel veel treffers.

Je moet wel een staat selecteren, maar dan is het een kwestie van proberen.

Onder de resultaten staat ook een link met zoiets als “search in public records”, als je daar op klikt, krijg je soms al wat meer info over de persoon, bijvoorbeeld de leeftijd, relatives en woonplaats.

Het is een beetje zoekwerk, maar misschien kom je hier een eind mee

• Elke

Ik meen mij te herinneren dat het leger zelf toch ook vrij behulpzaam is bij het zoeken van personen, tenminste als jij en zij beiden in het leger waren). Daar eens proberen?

• inge

Ja het probleem zij is een amerikaanse en zat bij de US Army, ik hier bij de Luchtmacht. Allebei gestationeerd op een internationaal hoofdkwartier. De US Militairy is niet zo vrijgevig in het verstrekken van informatie.

• Will€m

Je zou USArmy ook kunnen vragen of zij een bericht aan haar willen sturen met de mededeling dat jij haar zoekt.

Op die manier geven ze haar gegevens niet en als zij (je vriendin) het wil kan ze contact met jou opnemen.