KOA Directory

• Kiki

Hoi hoi,

Nog even en dan gaan we!

Maar eh…. hoe kom je aan zo'n KOA Directory?

Krijg je gewoon bij de camperverhuurder? Kan het niet vinden namelijk!

En ja Hatolex…. ik heb al gezocht met de zoekfunctie! ;-)

Groet……

• tallie

En met google kwam ik dit tegen

http://www.koakampgrounds.com/orderadirectory/

hatolex;)

• John

Bij Cruise America krijg je die gids er zo bij, evenals een kortingspasje. Ook liggen er bij CA de boeken van Woodalls, die nog veel meer info geven.

Veel plezier,

John

• Peter W

>Maar eh…. hoe kom je aan zo'n KOA Directory?

Die liggen op stapels bij Jan Doets (lopend vanaf station Heerhugowaard) bij haar reisgidsen.

• Maria

in elke camper ligt een camping boek van oa KOA, moet je de website van KOA hebben ?.

• Monique

Ook bij Road Bear kan je ze zo krijgen, ik heb er ook weleens een online besteld. Persoonlijk kijk ik voor het zoeken van campings ook veel verder dan allen KOA. Mijn favoriete websites hiervoor zijn www.tldirectory.com en www.rvparkreviews.com .

• Kiki

Bedankt allemaal,

Ik zal eens kijken of ik nog in de buurt van Heerhugowaard kom Peter! ;-)

Via de website heb ik al geprobeerd om wat te krijgen, maar op de een of andere manier gaat het versturen naar NL niet.

We zouden via de OAD een gids krijgen, was beschreven in de gidsen, maar “ze hebben ze niet meer op voorraad!” Grrrrrr….. één week voor vertrek!

Maar ik had niet begrepen dat je ze bij CA krijgt. Dan ben ik dus in ieder geval iets geholpen!

En voor de rest, ik zal nog even op de andere sites kijken! Bedankt.

Groet.

• meannie

Wij zijn niet erg enthousiast over KOA campings, hier bekend als “Keep On Adding”

Vrij duur vergeleken bij stateparks en allerlei andere prive campings.Meestal liggen ze naast de grote weg , dus voor doorreis wel handig. ( zeker nu met de hoge benzineprijs) Verder kun je veel informatie vinden bij www.woodalls.com als je beschikt over internet tijdens je reis.

Op het ogenblik reizen we zo,n 8 maanden door de USA. Ons verslag kun je lezen op goldenshoervtrip.blogspot.com

• Ceetje

meannie schreef:

>

> Wij zijn niet erg enthousiast over KOA campings, hier bekend

> als “Keep On Adding”

> Vrij duur vergeleken bij stateparks en allerlei andere prive

> campings.Meestal liggen ze naast de grote weg , dus voor

> doorreis wel handig. ( zeker nu met de hoge benzineprijs)

> Verder kun je veel informatie vinden bij www.woodalls.com als

> je beschikt over internet tijdens je reis.

> Op het ogenblik reizen we zo,n 8 maanden door de USA. Ons

> verslag kun je lezen op goldenshoervtrip.blogspot.com

Ik dacht al dat ik de enige was die KOA's niks vind, maar gelukkig ….