Amerika vs Zuid-Afrika wk 18, 19 en 20 2008

• Theo

beste forum bezoekers

we hebben 3 weken vakantie volgend jaar 26 april t/m 18 mei

stand is nu 4x amerika en 3x zuid-afrika geweest

wie heeft er ideeen en tips om te kiezen tussen deze twee in die tijd van het jaar welke de doorslag kunnen geven om naar amerika te gaan

http://www.borghstijn.info/

• Maria

Staat ook op het Afrika forum !!!

• Theo

Inderdaad Maria,

Eenzijdige info is nooit niet goed.

• tallie

En dubbel posten al helemaal niet.

En ik heb een beetje de indruk dat je ons lastig wil vallen met jouw luxe probleem.

Na 3 * USA en 4 * ZA weet je toch zelf wel wat je wil volgens mij.

En daar komt bij dat Luxemburg ook heel leuk is.

hatolex

• stan

Postbank?

Friesland?

Ardennen?

• joke

Nou, èn

• alieke

Hoi Theo,

Amerika is mij nog onduidelijk, hier ben ik zelf nooit geweest, zie mijn eerdere posting. Als deze ‘prikkers’ echter representatief zijn voor Amerika, zou ik hier vanaf zien. Zuid Afrika is prachtig, ook in die tijd van het jaar. Temperatuur gaat naar de zomer toe. Waarom beperk je je tot (wederom) zuid afrika, en kijk je niet verder richting Namibie/Botswana?

• Kiki

Quote Alieke:

"Hoi Theo,

Amerika is mij nog onduidelijk, hier ben ik zelf nooit geweest, zie mijn eerdere posting. Als deze ‘prikkers’ echter representatief zijn voor Amerika, zou ik hier vanaf zien. Zuid Afrika is prachtig, ook in die tijd van het jaar. Temperatuur gaat naar de zomer toe. Waarom beperk je je tot (wederom) zuid afrika, en kijk je niet verder richting Namibie/Botswana?"

Of Kenia, Tanzania, of de rest van de wereld? Er zijn meer landen dan alleen Amerika en Zuid-Afrika?

Succes met dit vreselijk groot dilemma…….