ervaring met eautohuur.nl en alamo

• jack

Hoi allen,

Na het lezen van goeie tips op deze en andere sites en diverse prijzen te hebben opgevraagd kunnen we kiezen tussen Alamo en Eautohuur. Prijs van Eautohuur is wel goedkoper.

Kan iemand vertellen hoe jouw eigen ervaring is? Wat wij ons vooral afvragen is hoe het zit met het afhalen en terugbrengen van de auto als we in SF aankomen. Zijn er nog bijkomende kosten die je lokaal moet voldoen maar die niet zijn vermeld bij het boeken via internet?

Groet,

Nim en Jack.

• Peter W

>kiezen tussen Alamo en Eautohuur

Ik neem maar aan dat je bedoelt: rechtstreeks huren bij Alamo Of huren via eAutohuur. De behandeling door Alamo is identiek alleen de (vooruit)betaling is verschillend.

>bijkomende kosten.. bij afhalen en terugbrengen… in SFO?

Geen. Wel heeft Alamo sinds kort een nieuwe verzekering uitgevonden (sleutels in afgesloten auto, lichten aangelaten etc) en die zullen ze je in alle gevallen aanbieden.

Ik neem maar aan dat je ook: usareisen.de/ en Hertz.nl/anwb bekeken hebt.

• René

In de Hotelplan gids staan ook goeie aanbiedingen van Hertz autoverhuur.

Bestel de amerika-canada brochure van Hotelplan voor de prijzen van Hertz, helaas staan de verhuurprijzen van Hotelplan niet online. Ik ben zowel tevreden over Hertz als Alamo. Hertz hebben we meer gebruikt omdat deze maatschappij ook auto's verhuurd met een routeplanner erin.

• bert

ik heb een auto geboekt bij eautohuur. tot nu toe loopt alles goed. ze zijn idd goedkoper en heb toch nog een knaap van een auto. dodge magnum 4 weken voor 810 euro incl alle verzekeringen en een tank brandstof gratis en 2 personen die mogen rijden.

bert

• Misdaadkaart

Dank je allen,

Ik heb nu via eautohuur.nl een middenklasser gehuurd.

Groet,

jack.

• Henk

Ik heb een hele goeie ervaring met eautohuur gehad. Zij hadden de laagste prijs en bovendien werken zij blijkbaar alleen met de grote bekende bedrijven en zitten dus altijd direct op de luchthaven.

De prijzen zijn inclusief en ze hebben hele goeie pakket aanbiedingen voor meerdere bestuurders en een gratis tank.

Prettige vakantie,

Henk